SCANIA INTRODUCE CAMIONUL ALIMENTAT CU GAZ PENTRU TRANSPORTUL PE DISTANȚE LUNGI Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Scania A introduS OC13, un motor alimentat cu gaz cu şase cilindri şi 410 cp.
Cu o capacitate mărită pentru transporturi grele şi pe distanţe lungi, graţie caracteristicilor similare cu cele ale unui motor diesel de aceeaşi dimensiune, acesta asigură o autonomie de maxim 1.100 km cu rezervorul LNG.
Scania lansează un revoluţionar motor alimentat cu gaz Euro 6 cu o putere de 410 cp. Motorul de 13 litri poate fi folosit atât pentru transportul pe distanţe lungi, cât şi pentru şantierele de construcţii. Performanţa este comparabilă cu aceea a unui motor diesel de aceeaşi dimensiune. Noul motor este cel mai recent produs adăugat de Scania la soluţiile sustenabile de transport, oferind reduceri ale CO2 de 15 - 90 %.
“Există un interes considerabil în Europa pentru soluţii de transport pe distanţe lungi, cu alimentare cu gaz” spune Henrik Eng, Product Director Urban, Scania Trucks. “Motorul îndeplineşte aceste nevoi cu toate beneficiile economice oferite de alimentarea cu gaz, practic fără dezavantaje.”
Noul motor oferă 410 cp şi 2.000 Nm de la 1.100 la 1.400 rpm. Aceste cifre pot fi foarte bine comparate cu motoarele diesel de dimensiune similară. Cu LNG (gaz natural lichefiat), o semiremorcă de maxim 40 t poate rula 1.100 km fără a fi nevoie de realimentare. Cu două rezervoare LNG pe camioane rigide, este posibilă rularea până la maxim 1.600 km.
“Până acum, majoritatea motoarelor pe gaz au fost fie prea slabe, fie au avut o autonomie insuficientă pentru a putea fi folosite la transporturile grele, pe distanţe lungi. Dar Scania a rezolvat aceste probleme, cu acest nou motor şi acum poate oferi un nivel redus de CO2, precum şi profitabilitate crescută pentru clienţi,” spune Johan Mühlbach, Product Manager Gas, Scania Trucks.
Articole înrudite
- VIDEO. Scania XT Test & Drive: cele mai puternice camioane de construcții supuse încercărilor
- STUDIU Câte camioane diesel, electrice, cu hidrogen trebuie să ai într-o flotă să fii eficient?
- MAN a livrat primul camion TGX de 40 de tone, complet electric
- Divizia de camioane a Volkswagen și-a stabilit țintele pentru următorii 5 ani
- Schmitz Cargobull AG: Scania România - Partenerul de Service al Anului 2024