NOILE MOTOARE DE 7 LITRI DE LA SCANIA
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Pentru reducerea greutății și a consumului de combustibil în mediul urban
Scania introduce o familie de motoare de 7 litri destinate în principal aplicațiilor urbane; pot fi obținute economii de combustibil de până la 10%:
• Trei niveluri de putere- 220, 250 și 280 CP, caracterizate prin niveluri scăzute de zgomot, greutate redusă și consum redus;
• Motorul Scania de 7 litri oferă acel tip de performanță și manevrabilitate de care clienții din mediile urbane dificile au nevoie;
• Formatul compact al motorului este disponibil și pentru cabinele P;
• Scania are acum patru familii de motoare diferite în producție pentru Euro 6, cu o putere variind de la 220 la 730 CP, pentru un număr important de combustibili alternativi.
Noua generație de camioane a Scania poate fi comandată pentru 18 motoare Euro 6 diferite, de la patru familii de motoare diferite. Noile motoare de 7 litri sunt cele mai mici motoare pe care Scania le-a oferit de-a lungul deceniilor, atât în ceea ce privește locul ocupat cât și formatul, și au atras deja o mare atenție atât clienților existenți, cât și celor noi, în special pentru aplicații precum distribuția și colectarea deșeurilor.
"Noua familie de motoare ne permite să customizăm și mai multe soluții pentru numărul tot mai mare de clienți a căror principale activități cuprind orașul și zona înconjurătoare", spune Henrik Eng, Product Director, Urban, Scania Trucks. Orașele lumii se extind și se multiplică, crescând nevoia de soluții durabile de transport pentru a face față provocărilor speciale asociate cu funcționarea în medii diverse din orașe. Caracteristici, cum ar fi o reducere de greutate de 360 de kilograme, o bună manevrabilitate și un consum redus de combustibil, sunt combinate cu caracteristicile tipice ale Scania, cum ar fi robustețea și timpul de lucru sporit al vehiculelor.
Noul motor “inline six engine” a fost dezvoltat împreună cu Cummins, partener pe termen lung al Scania în dezvoltarea de motoare și componente. În stilul tipic Scania, are caracteristici bune la turație redusă, cu un cuplu maxim disponibil de la 1.050 r/ min, un turbocompresor cu geometrie fixă și o reducere catalitică selectivă (SCR) pentru post-tratarea gazelor de eșapament.
Noul motor de 7 litri al Scania-o soluție durabilă aici și acum
"Motorul Scania de 7 litri se bazează pe motorul bine-cunoscut și robust cu șase cilindri, pe care am continuat să îl dezvoltăm", spune Eng. "Motoarele diesel de dimensiuni mici, cum ar fi cele care funcționează cu combustibili alternativi, reprezintă o modalitate excelentă de a ne deplasa până când vehiculele electrifice și vor domina piața, ceea ce ne așteptăm să se întâmple în prima jumătate a următorului deceniu.", adaugă Product Directorul, Urban, Scania Trucks.
Toate aceste produse ar trebui să fie pe placul operatorilor de transport care au operațiuni de distribuție urbană și de către transportorii ai căror camioane contribuie la modelarea unor orașe moderne prin manipularea deșeurilor și asigurarea întreținerii. Masa este adesea o provocare în aceste tipuri de aplicații, iar motorul ușor, dar puternic, de 7 litri, este, prin urmare, potrivit.
Sistemele de control ale Scania
Motorul de bază existent a fost dezvoltat pe deplin de inginerii de motoare ai Scania. Toate sistemele sale de monitorizare și control sunt dezvoltate de Scania. În plus, acesta a fost dotat cu o instalație complet nouă de turbocompresoare, iar noua versiune utilizează sistemul unic de tratare a gazelor de eșapament, dezvoltat intern, cu SCR numai pentru reducerea emisiilor de NOx.
În stilul tipic Scania, noile motoare oferă cel mai bun cuplu de la turații de până la 1.050 r/min, un cuplu care este disponibil până la nivelul de 1.600 r/min. Acest lucru oferă o bună manevrabilitate și, din cauza turațiilor reduse, potențialul de a economisi combustibil.
Greutate mică
Comparativ cu renumita familie de motoare cu cinci cilindri de 9 litri marca Scania -prima alegere naturală a multor clienți- reducerea în greutate este semnificativă. Aceasta se ridică la 360 kg, care poate fi transformată în sarcină utilă odată instalată în vehicul.
"O greutate redusă garantează un consum redus, lăsând totodată calea deschisă pentru o sarcină utilă mai mare", spune Eng. "Cererea de camioane flexibile, care au o capacitate mare, crește, în special datorită extinderii comerțului electronic. Pe de altă parte, pentru livrările de băuturi sau produse lactate, motorul nostru de 9 litri este probabil opțiunea potrivită. Punctul cheie este acela că Scania oferă ambele opțiuni și putem, de asemenea, să adaptăm soluția potrivită pentru fiecare client", adaugă Product Directorul, Urban, Scania Trucks.
Personalizarea ofertei, atât în ceea ce privește serviciile, cât și în proiectarea autovehiculului în sine pe baza nevoilor necesită încredere din partea clienților. Faptul că, doar în 18 luni de la introducerea noii generații, Scania are deja atât de multe motoare Euro 6, este o dovadă clară că Scania face ceea ce predică.
"Rolul nostru este de a ajuta clienții noștri să rămână profitabili, așa că trebuie să oferim întotdeauna cele mai noi tehnologii și soluții alternative, precum și înțelegerea profundă a operațiunilor și provocărilor clienților noștri", spune Eng. "Astfel, noi, cei de la Scania, ne asigurăm că oferim întotdeauna clienților cea mai bună economie de operare globală", declară Product Directorul, Urban, Scania Trucks.
Perfecțiunea tehnică
Motorul de 7 litri se bazează pe un motor bine cunoscut care este deja utilizat pe sute de mii de vehicule diferite. Acest lucru îi conferă avantajul de a fi ultra-modern, fiind încercat, testat și respectat.
"Scania de 7 litri este un plus fantastic pentru familia noastră de motoare. Oferă toate caracteristicile necesare unui vehicul modern de distribuție cu consum redus, robustețe și opțiunea de a funcționa cu combustibili alternativi, oferind o reducere a emisiilor de CO2 de până la 90%. "
Introducerea modelului de 7 litri înseamnă, de asemenea, că puteți să vă comandați cabina P cu o carcasă de motor mai mică, fapt posibil deoarece noul motor are nevoie de mai puțin spațiu. Diferența -un spațiu pentru motor care este cu 95 de milimetri mai mic- înseamnă o cabină mai aerisită și o îmbunătățire a potențialului de a se deplasa lateral. Cabinele P au, de asemenea, compartimentele de depozitare din față la fel de spațioase precum marile cabine G. Există noi opțiuni pentru dispozitivele cu spații de depozitare spate și paturi.
"Vizibilitatea și spațiul suplimentar sunt caracteristici care sunt apreciate de conducătorii auto care operează în mediul urban", spune Eng.
Articole înrudite
- VIDEO. Scania XT Test & Drive: cele mai puternice camioane de construcții supuse încercărilor
- MAN a livrat primul camion TGX de 40 de tone, complet electric
- Divizia de camioane a Volkswagen și-a stabilit țintele pentru următorii 5 ani
- Schmitz Cargobull AG: Scania România - Partenerul de Service al Anului 2024
- Scania introduce un portofoliu uniform de servicii modulare în toată Europa