SCHMITZ CARGOBULL READUCE ȘASIUL PENTRU CONTAINERE Recomandat

SCHMITZ CARGOBULL READUCE ȘASIUL PENTRU CONTAINERE

Transportul containerelor este considerat drept coloana vertebrală a lanțurilor globale de aprovizionare. Aproape toate mărfurile ambalate ajung, prin containere, în porturile maritime europene.


Flexibilitatea și viteza, mai presus de toate, sunt importante în transportul comercial. "Șasiul containerului este o componentă cheie a soluției de transport rutier și feroviar, combinat", explică Andreas Schmitz, președintele Schmitz Cargobull AG. "Din acest motiv, vom aduce înapoi semiremorca pentru transporturi de containere S.CF". Începând cu anul 2019, comenzile vor fi disponibile pentru trei șasiuri standard pentru containere de serie S.CF, dezvoltate de Schmitz Cargobull și furnizate de partenerul turc, Koluman Otomotiv Endüstri.
Datele actuale subliniază faptul că, în viitor, containerele vor continua să joace un rol esențial în transportul global de mărfuri: 38 de milioane de containere sunt în prezent în circulație în întreaga lume.
98% din toate mărfurile ambalate sosesc sau părăsesc cel mai mare port maritim din Germania, Hamburg, în containere. Și actualul Indice de manipulare a containerelor RWI/ISL a atins punctul maxim în octombrie 2018, ajungând la 134,6 puncte. "În acest climat actual și ca răspuns la dorințele clienților noștri, am decis să reintroducem șasiul semiremorcii pentru containere în gama noastră de produse", explică Andreas Schmitz.
Cererea de șasie pentru containere a scăzut în mod serios în timpul crizei economice și financiare din 2008/2009. Schmitz Cargobull a încetat producția atunci. "Cererea a revenit acum. Vedem un volum anual de piață cuprins între 9.000 și 12.000 de vehicule pe an.", spune Boris Billich, directorul de vânzări al Scmitz Cargobull AG.
"Schmitz Cargobull va oferi trei vehicule din gama S.CF: S.CF Gooseneck 45' Euro Light, S.CF Gooseneck 45' Euro și S.CF Gooseneck 40' LX. Principalele noastre piețe sunt Germania, Olanda, Belgia și Scandinavia. Dar, vehiculele vor fi disponibile peste tot. Vânzările, configurația și serviciile pentru clienți vor fi pe deplin gestionate de Schmitz Cargobull.", explică Boris Billich.
"Schmitz Cargobull se va ocupa cu cercetarea și dezvoltarea noului șasiu de containere. Am găsit un partener de producție competent în Koluman Otomotiv Endüstri și am încheiat un acord de colaborare cu acesta", afirmă președintele Andreas Schmitz. Volumul producției este stabilit la 1.000 de unități pe an până în 2021.

Parteneriat pentru excelență
Koluman Otomotiv Endüstri este, de asemenea, un partener al Daimler și are mulți ani de experiență în producția de vehicule comerciale. "Considerăm cooperarea noastră bazată pe încredere cu Schmitz Cargobull foarte pozitivă", explică Kaan Saltik, președintele Koluman Otomotiv Endüstri. "Valorile noastre comune și standardele de calitate reprezintă o condiție excelentă pentru un parteneriat eficient", crede Saltik.
Andreas Schmitz afirmă: "Procesul de producție va fi pe deplin configurat pentru a se conforma standardelor noastre și pentru a garanta clienților calitatea care pe care o așteaptă de la noi. Clienții noștri vor primi vehicule originale Schmitz Cargobull".

 

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.