MAN cu cea mai nouă generație de motoare diesel la Nuremberg Recomandat

MAN cu cea mai nouă generație de motoare diesel la Nuremberg

Începe producția noului motor diesel MAN D30 de 13 litri, extrem de eficient - în același timp, la uzina din Nuremberg este înființată producția de baterii.

  • Începe producția noului motor diesel de 13 litri extrem de eficient 
  • 250 de milioane de euro investite în Germania - producție cu 160 de angajați în Nuremberg 
  • Motorul D30 cu eficiență îmbunătățită a consumului de combustibil, dezvoltat în comun în cadrul TRATON GROUP 
  • Ultima generație a motorului diesel D30 la fabrica din Nuremberg - producția de baterii este construită în paralel la uzină 
  • Alexander Vlaskamp, CEO MAN: „Ne asigurăm viitorul fabricii din Nuremberg cu doi piloni puternici”

MAN a început producția noului motor diesel MAN D30 de 13 litri, foarte eficient, la fabrica sa din Nuremberg. După mai bine de 100 de ani de producție a motoarelor diesel la uzină, motorul D30 este ultimul de acest tip. Compania a investit aproximativ 220 de milioane de euro în fabrică pentru a realiza producția și încă 30 de milioane de euro pentru producția de arbori cotiți în fabrica din Salzgitter. Motorul a fost dezvoltat în comun de mărcile TRATON GROUP și stabilește noi standarde în ceea ce privește consumul de combustibil și emisiile de CO2. Este cel mai mare motor standard din portofoliu, care este montat pe autotractoarele cu semiremorcă MAN TGX și TGS de 40 de tone. Primarul orașului Nuremberg, Marcus König, Christian Levin, CEO TRATON, Niklas Klingenberg, șeful departamentului de cercetare și dezvoltare TRATON GROUP, Alexander Vlaskamp, CEO MAN Truck & Bus, Michael Kobriger, membru al consiliului MAN pentru producție și logistică, Matthias Meindl, șeful departamentului de componente de producție și alți invitați au vizitat instalația de producție de ultimă generație pentru începerea producției. 

„În cadrul TRATON GROUP, suntem din ce în ce mai apropiați și ne unim expertiza extinsă în dezvoltări comune. Astăzi facem încă un pas important în această direcție. Motorul complet nou dezvoltat intră acum în funcțiune și la MAN și sunt sigur că, astfel, clienții MAN vor fi încântați de noua unitate”, spune Christian Levin, CEO al TRATON SE. 

Alexander Vlaskamp, CEO al MAN: „Până în 2030, fiecare al doilea vehicul pe care îl livrăm clienților noștri trebuie să aibă o rulare fără emisii. Cu toate acestea, acest lucru înseamnă, de asemenea, că vom mai avea nevoie de motoare cu combustie foarte eficiente pentru o lungă perioadă de timp pe drumul către transformarea în electromobilitate. Prin urmare, în Nuremberg, investim în ambele tehnologii, făcând ca locația să fie pregătită pentru viitor pe o bază solidă. Astfel, ne asigurăm ocuparea forței de muncă. Și în Bavaria, putem conta pe sprijinul guvernului de stat bavarez, astfel încât să putem continua în această direcție.”

La baza motoarelor cu combustie și a vehiculelor electrice

În urma creșterii producției la uzina tradițională din Nuremberg, aproximativ 160 de angajați cu înaltă calificare vor lucra la D30 în trei schimburi. Capacitatea tehnică permite producția a aproximativ 50.000 de motoare pe an. Acesta va fi ultimul motor diesel pentru vehicule comerciale complet nou dezvoltat la MAN - nu există planuri pentru o generație succesoare. Astfel, motorul diesel reprezintă o punte în tranziția de la motoarele cu combustie la motoarele electrificate. Lansarea producției va avea loc aproape în paralel cu începerea producției în serie de baterii, planificată pentru primăvară. Aceasta înseamnă că Nuremberg va produce piesele centrale ale acționărilor atât pentru motoarele cu combustie, cât și pentru vehiculele MAN cu propulsie electrică pentru mulți ani de acum înainte.

Cel mai bun din clasă

Motorul complet nou dezvoltat încorporează expertiza combinată a mărcilor TRATON GROUP. D30 este unul dintre cele mai inovatoare motoare pentru vehicule comerciale din lume, cu un randament maxim de peste 50 % și unul dintre cele mai bune consumuri de combustibil din clasa sa. La MAN TGX, în combinație cu așa-numita transmisie PowerLion și cu măsurile aerodinamice, acest lucru duce la economii de combustibil de cinci procente în medie în comparație cu un MAN TGX cu generația anterioară de transmisie, conform testelor de presă inițiale. Emisiile de CO2 sunt reduse în aceeași măsură.

D30 înlocuiește seriile de motoare D26 și D15 disponibile anterior. D30 este disponibil în șase niveluri de putere, de la 380 la 560 CP (2.100 la 2.800 Nm).


MAN eTGE


BĂNICESCU - VARTA
      

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.