Schmitz Cargobull oferă propriul sistem de monitorizare a presiunii în anvelope Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Presiunea potrivită a pneurilor joacă un rol important atunci când vine vorba de creșterea consumului de combustibil și a siguranței transportului. Pentru a vă ajuta să controlați aceste lucruri, Schmitz Cargobull oferă propriul sistem de monitorizare a presiunii în anvelope (TPMS).
Presiunea corectă a anvelopelor joacă un rol decisiv în prelungirea duratei de viață a anvelopelor, reducerea consumului de combustibil și a emisiilor de carbon și creșterea economiei de combustibil. Nivelul corect de presiune al anvelopelor îmbunătățește semnificativ răspunsul vehiculului la maanevre și, de asemenea, mărește considerabil siguranța la volan.
În 2021, guvernul federal german intenționează să promoveze investiții în tehnologiile moderne ale remorcilor ca parte a „Programului de reînnoire a flotei pentru vehicule comerciale”. Sunt planificate subvenții pentru tehnologiile care contribuie la reducerea emisiilor de CO2 în transportul rutier. „Cu noul TPMS pentru remorci basculante, clienții noștri pot investi deja într-o opțiune care contribuie la reducerea emisiilor de CO2. Cel mai probabil, opțiunea Schmitz va fi subvenționată ca parte a programului de subvenții planificat de guvernul german”, explică Boris Billich, director vânzări la Schmitz Cargobull .
În plus, conform evaluărilor actuale, se crede că TPMS va fi obligatoriu pentru toate remorcile nou înregistrate începând cu 2022. Schmitz Cargobull oferă deja sistemul său de monitorizare a presiunii pneurilor pentru toate remorcile basculante S.KI cu trei axe - S.KI 24 SL, versiunile 7.2-10.5 și S.KI 24 SG versiunile 9.6 și 10.5.
Ca parte a unei noi campanii de vânzări, clienții au acum șansa de a avea remorci basculante S.KI echipate cu noua platformă telematică TrailerConnect® CTU3, inclusiv WiFi, senzori de monitorizare a presiunii în anvelope și un sistem de alertă (pentru 24 de luni).
Această campanie este deschisă clienților din toate țările în care Schmitz Cargobull oferă sistemul său telematic TrailerConnect®.
Deteriorarea anvelopelor este o problemă deosebit de importantă pentru remorcile basculante. Cu ajutorul senzorilor TPMS, care măsoară atât presiunea, cât și temperatura anvelopelor, puteți preveni problemele la anvelope. Datorită fluxului permanent de informații și avertismente în timp real cu privire la presiunea în anvelope și la nivelurile de temperatură al anvelopelor, dispecerii sau șoferii pot răspunde imediat când apare o defecțiuni sau chiar accidente.
Senzorul este montat direct pe roată cu o curea din țesătură și asigurat cu o fixare cu cârlig. Senzorul nu este vizibil din exterior, ceea ce oferă o protecție optimă. Punctul de montare protejat pe roată previne, de asemenea, daunele ce pot fi cauzate de factori externi în timpul schimbării anvelopelor sau transportului. Un alt avantaj este acela că soluția de montare face ca senzorii să se instaleze rapid în cazul schimbării anvelopei și permit să fie folosiți pe noua anvelopă fără probleme. Senzorii de presiune ai anvelopelor pot fi montați pe jante de 19,5 ”, precum și pe jante de 22,5”.
Sistemul de monitorizare a presiunii în anvelope este gestionat prin sistemul telematic Schmitz Cargobull TrailerConnect® CTU3. Presiunea și temperatura pneurilor pentru fiecare anvelopă pot fi vizualizate pe portalul TrailerConnect® și aplicația beSmart.
Portalul TrailerConnect® poate fi, de asemenea, utilizat pentru a regla valorile de referință ale presiunii pneurilor. Dacă vreo anvelopă se abate de la aceste valori, persoanele de contact pot fi informate în timp real printr-o notificare de portal, e-mail și / sau SMS. Avertismentele sunt, de asemenea, afișate cu un semn de exclamare în aplicația beSmart. La cererea clientului, aceste informații pot fi transferate și către sisteme terțe, printr-o interfață standardizată.
Sistemul de monitorizare al presiunii în anvelope poate fi combinat cu o funcție de umplere a presiunii în anvelope, pe care Schmitz Cargobull o poate integra la cererea clientului.
Articole înrudite
- MAN a livrat primul camion TGX de 40 de tone, complet electric
- Divizia de camioane a Volkswagen și-a stabilit țintele pentru următorii 5 ani
- Un camion MAN autonom a parcurs 10 kilometri pe o autostradă în Germania
- MAN începe testarea camioanelor fără șofer pe o autostradă lângă Munchen
- SCHMITZ CARGOBULL. Concentrare pe eficiență și siguranță cu sistemul de monitorizare a presiunii anvelopelor