NOUA GAMĂ MAN PENTRU CONSTRUCȚII Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
• Expertiza îndelungată în industrie, tehnologia modernă, de pionierat fac noua generație de camioane MAN ideală pentru utilizarea în condiții grele, atât în construcții cât și și pentru acele aplicații unde e nevoie de tracțiune integral • Clienții implicați în construcții și care au nevoie de tracțiune integrală se pot baza pe expertiza din domeniul construcțiilor industriale a MAN Truck & Bus • „Simply my Truck” - cu noile vehicule MAN, focusul este pe șofer, atunci când vine vorba de construcții și aplicații cu tracțiune integrală • „ Simplifying Business” - MAN furnizează antreprenorilor soluții ideale pentru toate cerințele industriei construcțiilor.
• Vehiculele MAN pentru construcții îi cuceresc pe utilizatori cu eficiența remarcabilă a costurilor și disponibilitatea optimă •
Există o varietate extrem de mare de aplicații în care pot fi utilizate vehicule de construcție. De la șantierele mari de construcții pentru locuințe sau infrastructurile pentru reciclare și eliminarea deșeurilor, până la livrarea materialelor de construcție direct către clienții finali - pentru a da doar câteva exemple. Aici, cerințele pentru camioanele standard din industrie, cum ar fi basculantele, camioanele cu corpuri de macara, cu bene pentru încărcare, pentru încărcat dispozitive speciale, cum ar fi malaxoare și pompe de beton, sunt deosebit de mari.
Acestea trebuie să poată călători pe drumuri normale într-un mod extrem de eficient și economic, trebuie să se dovedească a fi extrem de robuste și capabile să îndeplinească sarcini grele atunci când sunt folosite pe șantier. Șoferii și transportatorii din industria construcțiilor doresc și trebuie să se bazeze 100% pe vehicule.
Din acest motiv, noua generație de camioane MAN a fost concepută astfel încât să poată fi adaptată nevoilor individuale ale diferitelor ramuri din segmentul construcțiilor.Elementele de comandă aranjate în mod ideal facilitează utilizarea camioanelor
Gama de reglare sporită a noului volan multifuncțional ia în considerare nevoile șoferilor. Pentru a asigura o poziție ajustabilă a volanului, înălțimea poate fi reglată în intervalul de 110 milimetri. Poziția de conducere poate fi modificată de la 20° la 55° și poate pune șoferul într-o poziție similară cu poziția în care s-ar afla dacă ar conduce o mașină obișnuită.
Când vehiculul este parcat, volanul poate fi complet împins înainte orizontal pentru a oferi șoferului mai mult spațiu atunci când coboară din cabină. Atunci când este utilizat pentru cea mai importantă funcție a sa, direcționarea camionului, volanul oferă un confort maxim de operare. Datorită grosimii volanului, care variază în anumite locuri pentru a-l face mai ergonomic, acesta stă confortabil în mâinile șoferului, iar butoanele multifuncționale sunt așezate în mod optim.
Puteți găsi mai multe inovații care ușurează munca șoferului, cum ar fi noul sistem media MAN, în cabină. Cu un design profesional, sistemul de infotainment are un ecran deosebit de mare, cu reflexie redusă de 12,3 inci, cu o rezoluție HD. Garantează o citire rapidă și sigură a informațiilor afișate în timpul drumului. Funcția de ecran divizat înseamnă că poate fi afișat conținut diferit de imagini în același timp. Datorită rezoluției HD, hărțile din sistemul de navigație sau imaginile de la sistemul de asistență video, de exemplu, pot fi văzute foarte clar.
În plus, șoferul își poate conecta cu ușurință telefonul prin Bluetooth® la sistem și poate rămâne disponibil în orice moment în „biroul său mobil”, datorită sistemului hands-free integrat. Sistemul media MAN extrage automat informațiile salvate în telefonul șoferului, precum agenda de adrese, jurnalele de apeluri sau mesajele text și îndeplinește funcțiile asociate, de ex. inițiază apeluri telefonice și trimite texte.
Pe lângă faptul că oferă funcții practice în timpul călătoriei, sistemul media oferă și divertisment. Există o varietate de opțiuni de conectare care îi permit șoferului să prindă posturi de radio standard și digitale, să redea propriile fișiere de sunet sau să redea muzică.
Cabina șoferului, cu un design ergonomic și confortabil
Majoritatea șoferilor care lucrează în industria construcțiilor își petrec serile acasă și nu în cabina camionului. Totuși, ei au nevoie de mult spațiu de depozitare. Din acest motiv, în funcție de tipul cabinei, există o varietate de compartimente de diferite dimensiuni, sertare glisante în secțiunea centrală și un raft multifuncțional de depozitare cu suporturi pentru pahare. Există, de asemenea, o cantitate tot mai mare de echipamente pe care șoferul le folosește zilnic, care necesită o conexiune electrică. Din acest motiv, în funcție de designul cabinei, există prize de 12, 24 sau chiar 230 Volți și porturi UBS disponibile pentru șofer.
Șoferul poate aduce, de asemenea, băuturi și gustări la bord, deoarece, în funcție de dimensiunea cabinei, există, opțional, o cutie de răcire cu o capacitate de până la 32 de litri. În cabina DN și în cabinele scurte CC și NN, coolbox-ul poate fi găsit între scaunele șoferului și copilotului. În cabinele FN și FM mai lungi și în cabina mare TGX cu pat, coolbox-ul este ascuns și poate fi extras atunci când este necesar.
Climatronicul opțional, complet automatizat, oferă posibilitatea de încălzire sau răcire a cabinei pentru a menține șoferul confortabil în timpul călătoriei și pauzelor. Poate fi controlat din consola centrală și poate menține temperatura selectată prin reglarea fluxului de aer. Distribuția ideală a aerului face ca geamurile și parbrizele aburite sau înghețate să fie curățate rapid pentru a-i oferi șoferului vizibilitate în exterior.
În plus, sistemul de circulație automată a aerului împiedică pătrunderea în cabină a prafului din exterior, provenit de la carierele de piatră, fabrici de beton sau în timpul condusului off-road. Există, de asemenea, un sistem auxiliar de aer condiționat electric pentru camioanele MAN TGS și pentru camioanele TGX.
Tehnologie pentru toate cerințele clienților
Pe lângă confortul din cabină, există momentele de încărcare și descărcare a mărfurilor. Modul în care se face acest lucru este important pentru șoferi. Dar nu doar pentru ei. Companiile de transport, care achiziționează un autovehicul nou, cum ar fi o basculantă sau un camion pentru transportat materiale de construcții, au o idee foarte clară despre ce tip de vehicul este cel mai potrivit pentru sarcina lor de transport. În timpul dezvoltării noilor MAN TGL, TGM, TGS și TGX, MAN a invitat 300 de clienți internaționali la München pentru a discuta despre cerințele lor legate de noua generație de vehicule.
Sfaturi competente pentru a găsi produsul potrivit
Clienții din sectorul construcțiilor pot alege dintr-o gamă largă de operațiuni de configurare specifice pentru camioanele din noua generație MAN. Pentru a produce un vehicul adaptat nevoilor clientului, MAN a dezvoltat și a introdus un nou configurator. Acesta le permite clienților să utilizeze în mod flexibil întregul portofoliu de produse și poate implementa modificări ușor și rapid.
Vehiculele standard sunt utilizate ca punct de plecare și apoi pot fi adaptate nevoilor și dorințelor clientului în timpul consultării și configurării. Pentru clienții care au deja o idee foarte precisă despre ceea ce doresc, agentul de vânzări poate începe procesul de configurare pe un vehicul tehnic de bază.
Noul configurator oferă, de asemenea, o mulțime de informații suplimentare interesante: poate calcula datele tehnice ale vehiculului în timp real, poate afișa vehiculul configurat 3D și poate oferi informații mai detaliate despre specificațiile produsului.
Articole înrudite
- VIDEO. Vulcangas: prima stație de LNG și Bio-LNG din România
- MAN a livrat primul camion TGX de 40 de tone, complet electric
- VIDEO. Șeful Iveco România: despre anul 2024 și combustibilii alternativi
- IVECO și Eurospeed: lansare oficială a gamei Model Year 2024 la Suceava
- Acțiunea BARIERA la frontiera Nădlac II și alte două PTF-uri. Sute de camioane și autocare au fost controlate