MAN TRUCK&BUS LA IAA 2018: FIABILITATE, INOVAȚIE, ORIENTARE SPRE CLIENT Recomandat

MAN TRUCK&BUS LA IAA 2018: FIABILITATE, INOVAȚIE, ORIENTARE SPRE CLIENT

La IAA 2018, MAN își prezintă seria TG, care a suferit recent înnoiri considerabile. Compania pune preț pe fiabilitate, eficiență și se concentrează asupra clienților. Prin serviciile sale digitale, MAN oferă și răspunsuri la cererile clienților și la provocărilor din domeniul logistic.

Transmisia oferită de seria TG asigură un consum eficient de combustibil, cu performanțe ridicate și o bună dinamică de conducere, pe lângă un nivel înalt de fiabilitate, obișnuit la MAN. Cea mai puternică versiune a motorului D38 oferă până la 640 de cai putere și atinge un cuplu de până la 3000 Nm, chiar și la turații reduse ale motorului. Motorul D26 este optimizat pentru aplicațiile flotei și are o gamă de putere care variază de la 420 la 500 CP.
În același timp, greutatea proprie și consumul de combustibil sunt scăzute. Datorită cutiilor de viteze MAN TipMatic bine reglate, care au programe individuale de conducere pentru toate tipurile de aplicații, precum și prin strategia de deplasare eficientă, seriile MAN TGS și TGX au o eficiență ridicată, economică și ecologică. În segmentul de camioane de dimensiuni medii, MAN TGL și TGM operează cu nou motor D08 prezentat la sfârșitul anului 2017. Motoarele cu patru cilindri au niveluri de putere de 160, 190 și 220 mph, iar cele cu șase cilindri de până la 250, 290 și respective 320 mph.
Noua generație de motoare MAN D08SCR excelează prin post-tratarea gazelor de eșapament bazată exclusiv pe tehnologia de reducere catalitică selectivă (SCR). Aceasta ușurează întreținerea și crește fiabilitatea generală. MAN a reușit, de asemenea, să reducă consumul noii unități cu 5,5%. TGL și TGM se pot bucura, de asemenea, de confort și eficiență sporite datorită funcțiilor pentru cutia de viteze TipMatic care au fost introduse cu generația curentă D08.

 

Confort optim de operare și confort sporit pentru șoferi
Noile caracteristici din interiorul cabinei șoferului, care au fost prezentate la sfârșitul anului 2017 și implementate în vehiculele de serie în 2018, fac viața și munca mai confortabile pentru șoferii camioanelor seriei TG. Noul design interior a fost optimizat pentru aplicațiile și sarcinile de conducere. Au fost personalizate cu atât mai mult cabinele scurte C și M. Șoferii vor beneficia, de asemenea, de modul în care a fost reproiectat spațiul interior în cabinele L, LX, XL, XLX și XXL, care sunt utilizate în principal pe camioanele MAN TGX și TGS.
Există un frigider care poate fi coborât complet sub dana de dormit, dar și un sistem de depozitare și un sistem de iluminat care au fost optimizate pentru zona de odihnă. Toate caracteristicile importante de confort pot fi controlate prin conceptul de control centralizat al operatorului. În plus, seria TGX asigură un somn odihnitor cu un pachet acustic care reduce semnificativ nivelul zgomotului din cabină, utilizând măsuri de izolare extinse. Proiectat special pentru aplicații în zona de tracțiune, opțiunea de interior de cabină Urban Concrete este, acum, disponibilă. Acesta are un design interior armonios.

Siguranța șoferului, prioritară
MAN a echipat Adaptive Cruise Control (ACC) cu o funcție stop-and-go pentru a preveni accidentele care pot apărea datorită stării de oboseală a șoferului pe drumurile aglomerate și în situații de trafic lent. Această funcție reglează automat distanța față de vehiculul din față (inclusiv la viteze reduse), încetinește vehiculul (oprește, dacă este necesar). În acest fel, conducătorul auto se poate relaxa și se poate bucura de drum fără stres, atât în trafic, dar și când camionul este oprit. În plus față de noua funcție stop-and-go, noua generație de ACC de la MAN oferă, de asemenea, un răspuns mai lin atunci când vehiculul se apropie de vehiculele care se deplasează în față. Sistemul evită, de asemenea, frânarea și accelerarea inutilă, reducând astfel uzura frânelor și consumul de carburant atunci când conduceți cu ACC.
ACC și stop-and-go ACC sunt ideale, alături de Emergency Brake Assist (EBA 2) și Lane Guard System (LGS), pentru a contribui, în mod proactiv, la evitarea accidentelor. Asistența la frânarea de urgență EBA 2 vine în întâmpinarea prevederilor legale mai stricte privind sistemele de frânare de urgență, care vor intra în vigoare în luna noiembrie a acestui an.
Conexiunea între senzorii radarelor și ale sistemelor de camere permite EBA 2 să interpreteze cu mai multă siguranță scenarii de trafic complicate, precum și să identifice vehiculele și obstacolele din fața camionului, ceea ce înseamnă că frânele de siguranță sunt declanșate doar atunci când este necesar.

MAN DigitalServices - servicii și aplicații pentru clienți
Odată cu crearea diviziei MAN DigitalServices, MAN oferă servicii și aplicații digitale personalizate pentru vehiculele MAN. Folosind RIO, platforma logistică bazată pe cloud, operatorii de flote mixte pot folosi extensia MAN DigitalServices pentru a-și conecta vehiculele fabricate de MAN și alte mărci la toate nivelurile, permițându-le să își administreze vehiculele mai eficient.
În același timp, aplicațiile MAN DigitalServices sunt concepute în mod explicit pentru a fi funcționale, potrivite pentru utilizarea de zi cu zi și extrem de ușor de utilizat. Din august 2017, RIO Box a devenit o parte standard a tuturor seriilor noi de camioane MAN aderând la standardul Euro 6 din Europa. Acest lucru înseamnă că vehciulele MAN devin prima componentă a unei infrastructuri ale cărei servicii vor putea interconecta întreaga industrie de transport și logistică în viitor. RIO Box funcționează ca o interfață între vehicule și platforma RIO.

De la profesioniști pentru profesioniști
Oferind sesiuni de formare personalizate și bazate pe nevoi pentru șoferii de camioane și autobuze, MAN ProfiDrive s-a concentrat cu o precizie și mai mare asupra cerințelor clienților săi.
Clienții pot compila un program de instruire pentru sarcinile lor de transport dintr-un portofoliu extins de module de instruire. Experții MAN ProfiDrive colaborează cu clientul pentru a dezvolta și proiecta evenimentele, precum și pentru a organiza timpul, programul, locația și ajustarea conținutului de bază de instruire (cum ar fi siguranța conducerii, tehnologia, asigurarea încărcăturii, pregătirea off-road și eficiența).

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping