CNH INDUSTRIAL A PREZENTAT STRATEGIA ”TRANSFORM 2 WIN” Recomandat

CNH INDUSTRIAL A PREZENTAT STRATEGIA ”TRANSFORM 2 WIN”

CNH Industrial N.V. (NYSE: CNHI / MI: CNHI) a anunțat, la 3 septembrie 2019, noul său plan de afaceri pe cinci ani 2020-2024 ”Transform 2 Win” la evenimentul Zilei Piețelor de Capital din New York SUA.

Compania a prezentat o strategie detaliată pentru a transforma structura și performanța companiei pe cele cinci segmente de operare pentru a-și realiza întregul potențial.
Elementele de bază ale planului pe cinci ani cuprind:
-Vânzările nete estimate vor crește la o rată anuală de creștere de 5%;
-Creștere semnificativă planificată a investițiilor anuale privind dezvoltarea produselor pentru toate segmentele, totalizând 13 miliarde $ pe durata planului până în 2024;
-Margine EBIT ajustată a activităților comerciale care va ajunge la 8% până în 2022 și 10% până în 2024 cu EBIT ajustat dublându-se față de nivelele curente;
-ROIC al Activităților Industriale este estimat a ajunge la 20% (o creștere de 600bps față de anul 2018) și EPS diluat ajustat va crește de la 0,86$ (punct median pentru 2019) la 2,00$ în 2024
-Separarea activelor On-Highway (segmentele vehiculelor comerciale și grupurilor motopropulsoare) de activele Off-Highway (segmentele de agricultură, construcții și de specialitate) va rezulta în crearea de două entități listate, fiecare un lider mondial în sectorul său.
Planul se bazează pe strategii funcționale și solide specifice segmentului şi vor fi implementate printr-o combinație de inițiative strategice generatoare de valoare inclusiv oportunități de creștere a vânzărilor, inițiative de simplificare a activităților comerciale și performanță, eficiența optimizării activelor și programe de dezvoltare și angajare a talentelor.
În baza strategiei ”Transform 2 Win”, CNH Industrial va reduce costurile de operare și va crește eficiența bazei sale de active prin acțiuni de restructurare targetate și alte costuri condensate într-un program eficient și prin anumite inițiative care cuprind procesul de simplificare 80/20 inițiat în trimestrul 4 din 2018. O implementare totală se așteaptă a se realiza la sfârșitul lui 2022. Costurile pre-impozitare asociate cu acest program de eficiență pentru restul anului 2019 și până în 2022 se așteaptă a fi între 450 și 500 milioane $ din care 250 milioane $ se așteaptă a fi în numerar.
Planul ”Transform 2 Win” va cuprinde separarea activităților comerciale aferente „On- Highway” și cele aferente „Off-Highway”, o decizie care vine în urma finalizării unui proces cuprinzător de revizuire a portofoliului, luând în considerare, printre alte lucruri, considerații privind strategiile, investitorii și sinergia. Această revizuire a evidențiat că afacerile aferente
„On-Highway” și „Off-Highway”, au cerințe diferite în ceea ce privește reglementările și clienții și sunt afectate diferit de mega-tendințele accelerate din industrie de digitalizare, automatizare, propulsie cu zero emisii / emisii scăzute și servitizare.
Divizarea activelor aferente „On-Highway” va maximiza flexibilitatea și focusul managementului, va alinia prioritățile și stimulentele de investiții, va întruni mai bine cerințele comerciale și va optimiza structura de costuri și capital a fiecărei companii pentru a duce la o creștere profitabilă. Acest lucru va consolida și mai mult pozițiile de lider ale companiilor
„On-Highway” și „Off-Highway”, le va poziționa mai bine pentru a-și realiza țintele de plan ambițioase și va optimiza potențialul acestora de a crea valoare acționarilor. Pe măsură ce separarea celor două activități comerciale progresează, elementele de bază ale planului financiar precum și acțiunile de restructurare vor fi dezagregate în planuri pro-forma separate pentru fiecare companie.
Compania cu active aferente „Off-Highway”, cu cifra de afaceri din activități industriale pro-forma în 2018 de 15,6 miliarde $, va fi în principal o companie agricolă (75% din cifra de afaceri) susținută de activități comerciale din construcții (19% din cifra de afaceri). Vehiculele specializate (6% din cifra de afaceri) vor rămâne în cadrul companiei cu active aferente utilajelor. Case IH, New Holland Agriculture și STEYR își vor consolida pozițiile lor pe piață, își vor întări și mai mult liniile de produse și își vor îmbunătăți distribuția și vor face investiții accelerate în activități de automatizare și digitalizare. CASE Construction Equipment și New Holland Construction precum și camioanele de minerit de mare capacitate ASTRA se vor concentra pe îmbunătățirea profitabilității, pe simplificarea gamei de produse și își va crește cota parte în segmentele cu aplicații specifice. Vehiculele din industria apărării și cele pentru combaterea incendiilor Magirus își vor dezvolta și mai mult ofertele de top din industrie pentru baza lor de clienți specializată.
Noua companie listată „On-Highway”, cu cifra de afaceri din activități industriale pro-forma în 2018 de 13,1 miliarde $, va cuprinde mărcile de vehicule comerciale IVECO, IVECO BUS și Heuliez Bus (69% din cifra de afaceri) împreună cu activitățile comerciale ale FPT Industrial aferente grupurilor motopropulsoare (31% din cifra de afaceri). Poziția pe piață și linia de produse a mărcilor IVECO va fi consolidată și mai mult cu investiții în actualizări de tehnologii și produse. FPT Industrial va continua să ofere soluții motopropulsoare de top în industrie și va accelera dezvoltarea soluțiilor alternative de propulsie. FPT Industrial va rămâne un furnizor cheie către compania de utilaje prin intermediul unui contract de furnizare pe termen lung.
„Planul îndrăzneţ va duce la crearea a doi noi lideri mondiali în domeniile lor”, a declarat Suzanne Heywood, preşedinte CNH Industrial.
"Consiliul de administrație susține cu tărie această strategie ambițioasă, iar încrederea acesteia este bazată pe munca riguroasă întreprinsă pentru a o formula.", a afirmat Heywood.
„Cu strategia „Transform 2 Win”, stabilim o direcție nouă interesantă pentru compania noastră. Dezvoltând obiective ambițioase, dar realizabile pentru fiecare segment și reorganizând structura noastră pentru a crea doi lideri mondiali, toate marile noastre afaceri vor fi în măsură să își realizeze întregul potențial în termeni de performanță financiară, de angajamente de sustenabilitate și față de acționari.", a declarat Hubertus Mühlhäuser, director executiv CNH Industrial. „Evaluarea noastră clară a megatrendurilor cheie, care schimbă rapid peisajul de afaceri, ne-a determinat să îmbrățișăm această provocare și să transformăm compania. Beneficiind de un accent mai mare asupra managementului, cele două companii își vor accelera inovația, vor fi mai inteligente în gândirea lor strategică și vor participa activ la consolidarea industriei. Acest lucru este în întregime în concordanță cu scopul nostru strategic pentru o „transformare durabilă.”, a adăugat Mühlhäuser.
Nouă companie „On-Highway” va avea o structură legală bazată pe cea a CNH Industrial NV, cu un spin-off preconizat a se finaliza la începutul lui 2021, sub rezerva aprobării într-o Adunare Generală Extraordinară a acţionarilor preconizată a se desfăşura în a doua jumătate a lui 2020.
CNH Industrial a angajat consultanți externi pentru a sprijini spin-off-ul planificat.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping