Cu ce autostrăzi ne-am ales în guvernarea PSD
În fapt, nu ne-am ales cu nicio autostradă, ci doar cu cioturi. S-au finalizat 82 de kilometri de autostradă după cum urmează: zero în 2016, 60 – în 2017 și 22 în anul 2019.
În fapt, nu ne-am ales cu nicio autostradă, ci doar cu cioturi. S-au finalizat 82 de kilometri de autostradă după cum urmează: zero în 2016, 60 – în 2017 și 22 în anul 2019.
Asociaţia Pro Infrastructură anunţă că, la finalul lunii noiembrie, CNAIR a anulat licitaţia pentru finalizarea sectorului lipsă din centura Zalău, nefiind depusă nicio ofertă conformă. ”Incertitudinile neacoperite în studiul de fezabilitate au ţinut departe investitorii serioşi”, susţin reprezentanţii asociaţiei care solicită realizarea unor investigaţii geologice suplimentare care să permită reluarea procedurii.
România cere bani europeni pentru o autostradă promisă în urmă cu 15 ani
Compania de Drumuri cere bani de la Uniune Europeană pentru Centura Bacău despre care fostul executiv a spus că este primul tronson la care se lucrează pe Autostrada Moldovei.
Guvernul atrage atenția că mai bine de jumătate din rețeaua rutieră a României este expirată și are nevoie de reparații. Suma care trebuie alocată anual pentru lucrări de întreținere și reparații trece de un miliard de lei, potrivit proiectului de buget al Ministerului Transporturilor pentru anul viitor.
O operațiune de repoziționare sau înlocuire a aparatelor de reazem al Podului de peste Mureș de pe Lotul 3 al autostrăzii A1 Lugoj - Deva a fost demarată de către Compania de Drumuri. Măsura vine după ce un raport tehnic a arătat că pe podul lotului nedeschis circulației aparatele de reazem sunt ieșite în afara marginii plăcii metalice - o problemă pe care autoritățile o vor rezolvată înainte să deschidă traficul pe tronsonul finalizat.
Serbia a inaugurat autostrada E-763, denumită "Milos cel Mare", aceasta fiind prima autostradă construită de chinezi în Europa, care a fost deschisă traficului.
Centura orașului Târgu Mureș se construielte de cinci ani dar nu a fost finalizată nici până azi.
Departamentul pentru dezvoltarea, promovarea şi monitorizarea proiectelor de investiţii în infrastructură are în coordonare 12 proiecte de anvergură.
Haosul de la Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere e așa mare de nu mai știi ce studii de fezabilitate se mai licitează, care dintre ele sunt doar revizuiri și câte dintre ele vor cunoaște noi revizuiri peste câțiva ani.