Toate proiectele de INFRASTRUCTURĂ, întârziate
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Toate procedurile de expropriere lansate de Ministerul Transporturilor au fost intoarse la pasul 0 de pe circuitul de avizare interministerial, un circuit care de cele mai multe ori ajunge sa aiba 24 de pasi birocratici, avertizeaza Asociatia Pro Infreastructura (API). Motivul pentru reluarea de la zero a procedurilor? S-a schimbat numele ministrului. "Functionarii din ministere considera ca singura modalitate de a rezolva situatia e sa reporneasca tot procesul de la inceput", scrie API.
"Toate procedurile de expropriere lansate de Ministerul Transporturilor au fost intoarse la pasul 0 de pe circuitul de avizare interministerial, un circuit care de cele mai multe ori ajunge sa aiba 24 de pasi birocratici. Motivul: s-a schimbat numele ministrului! Desi exproprierea ramane aceeasi, singura modificare fiind numele ministrului pe una dintre paginile documentatiei, functionarii din ministere considera ca singura modalitate de a rezolva situatia e sa reporneasca tot procesul de la inceput", scrie Pro Infrastructura pe pagina de Facebook a asociatiei
"Estimam ca fiecare proiect de infrastructura afectat va fi intarziat cel putin doua luni si jumatate. Printre proiectele afectate se numara A1 (lotul 4 din Lugoj-Deva), A10 Sebes-Turda, A3 (loturile dintre Campia Turzii si Targu Mures), Centura Targu Jiu. Constructorii vor cere cel mai probabil despagubiri pentru aceste saptamani pierdute, asa ca pana la urma vom plati cu totii pentru intarzieri", se mai arata in postare.
"In Guvernul Romaniei secolului 21, toate aceste proceduri se desfasoara pe hartie, cu niste functionari care poarta mape dintr-un minister intr-altul. Cerem guvernului sa organizeze echipe cu membri din fiecare minister implicat in procesul de pregatire a exproprierilor pentru proiecte de importanta strategica care sa stea la aceeasi masa si sa se ocupe doar de aceste documentatii de expropriere! Aceste echipe ar putea reduce procesul de la 3 luni la doua saptamani", scrie API.
Articole înrudite
- Șoferii de camion, nemulțumiți de extinderea de 860 milioane € a portului Calais: Întârzieri de 5 ore
- În CNAIR, "lipsa de experiență a factorilor de decizie este una din cauzele care conduce la întârzierea și calitatea îndoielnică a unor proiecte"
- 130 de proiecte de 190 miliarde la Ministerul Transporturilor
- Ministrul Trasporturilor anunță proiectele de infrastrucutură pentru Moldova
- Ce proiecte consideră că sunt importante noul șef al CNAIR