Șoferii de camion, nemulțumiți de extinderea de 860 milioane € a portului Calais: Întârzieri de 5 ore Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
După șase ani de modernizare, portul Calais aproape și-a dublat dimensiunea.
S-au realizat noi facilități pentru camioane și pasageri atât la sosire dar și la plecare.
Acestea au fost concepute pentru a gestiona creșterea traficului. Trafic, care este extrem de perturbat de Brexit și de pandemie. Noile docuri, concepute în 2002, include cheiuri și terminale noi, echipate pentru feriboturi gigantice, precum și îmbunătățiri în gestionarea camioanelor și pasagerilor. S-a dorit o mână de ajutor după ce frontiera vamală a fost reimpusă prin plecarea Marii Britanii din Uniunea Europeană în ianuarie. Noile magazine duty-free, cu o suprafață de 1.000 mp, servesc călătorilor cu feribotul care vor să facă achiziții la prețuri mai reduse. Portul și-a închis duty-free acum 22 de ani. Detalii AICI
Extinderea și modernizarea portului a costat 863 milioane de euro.
Există și șoferi de camion nemulțumiți
„Erori de calculator, cabine considerate periculoase, lipsa semnalizării. Dat în funcțiune în urmă cu câteva zile, noul port Calais se pare că necesită unele ajustări.
cozi între diferitele puncte de control”, a declarat un sindicat al transportatorilor.
„Atât de lent în a trecerea camioanelor prin Calais. Atât de multe camioane au ratat îmbarcarea. Aproape 5 ore pentru următorul vapor… Ce dezamăgire”, a spus un alt șofer de camion.
Articole înrudite
- FOTO&VIDEO Zeci de șoferi de camion au rămas înzăpeziți
- Camion încărcat de 3 ori peste greutatea admisă. N-avea nici autorizație de transport
- COD ROȘU Remorca unui camion a fost luată de vânt
- Accident teribil pe Valea Oltului între două camioane
- Un șofer de camion a fost condamnat la închisoare pe viață. Ce crime a făcut?