Fost șef al CNAIR: venituri, lunare, de la buget de 5.000 de euro din cinci surse Recomandat

Fost șef al CNAIR: venituri, lunare, de la buget de 5.000 de euro din cinci surse

Dat afară din funcția de șef al CNAIR, Ștefan Ioniță a aterizat tot șef dar la Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică al CNAIR

Rotirea cadrelor nu ține cont de culoarea politică. Ștefan Ioniță a fost Directorul Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. A ajuns în această poziție în guvernarea PSD. În guvernarea PNL el este șeful unei instituții tot din subordinea CNAIR.
La 13 ianuatie 2017, Stefan Ionita, seful Directiei Tehnice si Calitate a Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutier, a fost numit in functia de director general provizoriu al companiei de catre consiliul de administratie, controlat de Ministerul Transporturilor.


Pe 8 mai 2018, Ștefan Ioniță se retrage din poziția de șef al CNAIR pentru a-i face loc cunoscutului demolator de autostrăzi – Narcis Neaga. În mandatul său de aproape un an și jumătate, Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a recepţionat 15,4 kilometri de autostradă.
În pofida acestei lipse de performanță, Ștefan Ioniță s-a întors într-o poziție de Director Executiv al CNAIR.


El este, în acest moment Director Executiv al Centrului de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică al CNAIR.

Sorin Ioniță a încasat, în 2018, cinci venituri toate de la bugetul de stat:

95.000 de lei de la CNAIR / contract de mandat,

127.000 lei de la CNAIR CESTRIN,

23.514 lei de la CFR Călători, membru CA

15.106 lei de la Aerporturi București, membru CA

14.989 lei consilier Ministrul Transporturilor

Total: 277.109 lei. Salariul lunar: 4.900 euro.

Centrul de Studii Tehnice Rutiere şi Informatică – CESTRIN, constituie organismul tehnic al Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere, şi are ca scop asigurarea expertizei necesare rezolvării problemelor tehnice operaţionale de administrare şi exploatare a autostrăzilor şi drumurilor naţionale, corelată şi coordonată cu cerinţele actualei etape şi în strânsă legătură cu strategia generală şi politica rutieră promovată de C.N.A.I.R.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.