Scania introduce un portofoliu uniform de servicii modulare în toată Europa Recomandat

Scania introduce un portofoliu uniform de servicii modulare în toată Europa

• Scania lansează un nou portofoliu de servicii modulare, care facilitează achiziționarea de soluții personalizate de către clienții internaționali oriunde își desfășoară activitatea.
• Inițiativa Scania este o premieră în industrie și amplifică poziția Scania ca cel mai orientat către clienți OEM din industria camioanelor atât pentru vehicule, cât și pentru servicii.
• Lansarea începe în Europa.

„Această lansare vine într-un moment în care vedem clienții noștri crescând în dimensiune și facând afaceri cu noi în mai multe țări simultan”, spune Mikael Blom, Product Manager la Scania.

Vehiculele sunt folosite dincolo de frontiere mai des, iar flotele cresc. Cu Services 360, Scania devine primul OEM care poate oferi proprietarilor de flote o modalitate ușoară de a accesa și cumpăra exact aceleași soluții în toată Europa.

Numele serviciilor, conținutul și termenii și condițiile acestora au fost în mod tradițional o afacere națională în cel mai bun caz în industria transporturilor. Scania îmbunătățește acum experiența clienților prin introducerea de soluții modulare, complete, unde clienții stabilesc nivelul de conținut în dialog cu Scania. După aceea, toți clienții Scania vor ști exact la ce se pot aștepta – la fel și întreaga rețea de service.

„De acum încolo, proprietarii europeni de flote pot avea încredere că, oriunde ar merge pe continent, vor primi recunoaștere și sprijin deplin pentru soluția lor completă de service”, spune Blom. „Services 360 aduce adevărate beneficii pentru clienți și reprezintă fundamentul pentru a duce experiența clienților lor la noi niveluri.”

Portofoliul de servicii Scania este format din blocuri predefinite care sunt aceleași în toată Europa.

Clienții pot alege orice, de la întreținerea de bază, până la serviciile unice Scania cu întreținere flexibilă: întreținere bazată pe condiții, care permite de obicei mai mult timp de funcționare și mai puține vizite la atelier. Sau Scania ProCare, cu înlocuiri preventive ale componentelor critice și servicii digitale, cum ar fi poziționarea flotei și performanța vehiculului, care asigură proprietarii de flote că vor profita la maximum de vehiculele lor.

Scania introduce acum și Max24, un serviciu –și o promisiune– că autocamioanele defecte vor fi din nou pe drum în 24 de ore, oriunde în Europa operează.

„Înlocuirile preventive vor fi completate de un nou serviciu numit Scania Guardian”, spune Blom.

„Clienții cu un contract Scania Guardian vor primi o informație de la noi înainte ca ceva să se spargă sau să eșueze, pe baza conectivității, a datelor și a algoritmilor noștri generați de utilizatori. Este mijlocul suprem pentru a menține camioanele pe drum și în producție.”

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.