AUTOBUZE MAN ȘI NEOPLAN LA IAA 2018
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
• Noua generație de autobuze pentru oraș este completată cu eBus și noul motor E18 cu gaz • Autocarul MAN Lion cu axă electrohidraulică și noua transmisie MAN TipMatic • Pentru prima oară un microbuz bazat pe MAN TGE • Neoplan Skyliner, opțional disponibil cu scări spre dreapta • Informații despre serviciile complete de consultanță prin MAN Transport Solutions •
Autobuzele de astăzi pentru provocările de transport de mâine. MAN Truck&Bus prezintă o gamă largă de tipuri de autobuze la IAA din acest an. Noul MAN Lion's City eBus și CNG, precum și un microbuz bazat pe MAN TGE sunt prezentate publicului pentru prima dată.
După premiera noii generații de autobuze care a avut loc în primăvara anului 2018, IAA oferă expunere pentru a prezenta noul MAN Lion's City unui public mai larg și pentru prima dată. Modulul hibrid, MAN Efficient Hybrid, sărbătorește astfel prima sa apariție la salonul de vehicule comerciale. Pe de o parte, economisește combustibil datorită utilizării energiei de frânare recuperate. Pe de altă parte, funcția stop-start susține o deplasare extrem de silențioasă și fără plouare. În plus față de designul care îți fură privirea, vehiculul cu două osii expus la IAA se evidențiază datorită unei inovații la uși: închiderea și deschiderea ușilor sunt indicate în culori diferite.
Alături de versiunea diesel, autobuzele urbane vor fi, de asemenea, modernizate pentru IAA 2018. În plus, în premieră mondială, MAN Truck&Bus prezintă un autobuz urban care încorporează noul motor pe gaz, precum și un prototip al vehiculului complet electric Lion City E. Acesta contrastează vizual cu fratele său convențional grație designului ușor modificat care subliniază caracterul unic al sistemului electric de acționare.
În special, retragerea carcasei motorului și a scaunelor suplimentare îi dă o alură aparte. Motorul de tracțiune complet electric livrează 160, până la maxim 270 kW. Interiorul autobuzului, proiectat cu 29 de locuri, poate fi accesat prin intermediul a trei uși acționate electric.
În calitate de lider de piață în sectorul de transport al autobuzelor urbane alimentate cu gaz, în același an în care a prezentat noul MAN Lion's City, MAN prezintă, de asemenea, motorul complet nou dezvoltat pe gaz, MAN E18, opțional cu MAN Eficient hibrid.
Prin urmare, MAN demonstrează importanța pe care o acordă sistemelor alternative de condus din portofoliul său de produse. Autobuzul articulat demonstrează efectul de optimizare a fluxului de pasageri. Optimizat și pentru mersul în picioare, vehiculul cu patru uși are 39 de locuri. Produsul nou dezvoltat MAN E1856 LOH oferă o putere de 320 CP (235 kW) și utilizează o cutie de viteze automată cu 4 trepte.
Portofoliul de produse MAN este completat cu un autocar MAN Lion's L, într-o versiune pe distanțe lungi. Autobuzul are o axă hidraulică care sporește manevrabilitatea și o nouă transmisie cu 12 trepte, MAN TipMatic Coach. Performanța îmbunătățită MAN D2676 LOH oferă cuplu maxim de 470 CP (346 kW) și 2,400 Nm. Versiunea nouă a motorului este disponibilă din iulie 2019.
NEOPLAN: Confortabil și inovator pentru fiecare aplicație
Modelul Skyliner NEOPLAN este optimizat pentru a putea satisface cerințele transportului pe distanțe lungi. Datorită podelei joase, oferă un acces confortabil pentru persoanele cu mobilitate limitată. Prin încorporarea scaunelor rabatabile pe un sistem culisant, sunt disponibile până la două locuri pentru scaune cu rotile. Pentru a permite un debit optimizat al pasagerilor și o capacitate mai mare pe scaune, ca o opțiune, MAN a mutat scările din față în partea dreaptă a vehiculului. Astfel, 78 de pasageri pot sta pe un loc confortabil. Sistemul de acționare cuprinde un motor D26 care livrează 510 CP (375 kW) și un cuplu maxim de 2.600 Nm și dispune de noua generație de transmisie automată MAN cu trepte automate MAN TipMatic.
Ca o măsură eficientă pentru a preveni accidentele, sistemele NEOPLAN Skyliner și Cityliner au un nou sistem de montare a oglinzilor. Camerele de pe ambele părți ale vehiculului oferă imagini în timp real pe două ecrane încorporate în câmpul vizual al șoferului, eliminându-se, astfel, orice unghi mort.
Șoferul poate evalua situația în mod exhaustiv, ceea ce, altfel, ar necesita oglinzi amplasate în spate. Tehnologia camerelor video afișează imagini de înaltă rezoluție a zonei înconjurătoare, indiferent de lumina zilei, astfel încât șoferul are parte de o vizibilitate îmbunătățită pe timp de noapte și în condiții de iluminare schimbătoare.
Sistemul NEOPLAN Cityliner a încorporat, de asemenea, un sistem de vizualizare bazat pe înregistrarea împrejurimilor cu șase camere. Imaginea este transmisă pe un monitor separat de pe consola conducătorului auto. Cityliner L nu numai că promite o experiență ultra-sigură de călătorie, dar și o mașină ultra-exclusivistă datorită interiorului său modificat. Concentrându-se pe intuiție și pe experiență, MAN satisface cele mai exigente cerințe de confort și de catering pentru până la 35 de pasageri.
În plus, la salonul VIP exclusivist, autocarul este dotat cu o bucătărie cu cuptor, încărcare pentru telefoane mobile și iluminat ambiental. MAN Bus Modification Center demonstrează din nou capacitatea sa de a inova la modul absolut.
Tourliner C marchează punctul de intrare în lumea NEOPLAN. Și ce intrare! Ca cel de-al treilea vehicul în proiectul artistic movingART, vehiculul cu două axe are un interior cald în care se găsesc materiale premium, care accentuează designul modern. Încorporând scaune de 4 stele, 48 de pasageri pot lua loc în autocarul care dispune de un sistem de transmisie de ultimă generație, un cuplu maxim de 470 CP (346 kW) și 2400 Nm. Este echipat cu noul MAN TipMatic Coach.
MAN TGE
Odată cu introducerea MAN TGE, MAN Truck&Bus s-a poziționat ca un furnizor de servicii complete de transport. În acest proiect se înscrie microbuzul TGE. O variantă intercity cu 15 locuri pentru pasageri va fi expusă la stand sub forma MAN TGE Intercity. Accesul se face printr-o ușă glisantă, acționată electric, cu o scară de coborâre electrică retractabilă. Are un sistem standard de climatizare montat pe acoperiș care asigură, în mod constant, temperaturi plăcute.
În plus, prizele de încărcare USB de pe pereții laterali și boxele suplimentare sporesc confortul pasagerilor. Minibusul, care poate fi utilizat, de exemplu, pentru traficul de transfer, excursii și de către hoteluri măsoară 7,391 m și dispune de numeroase sisteme de asistență, cum ar fi Asistența la frânarea de urgență (EBA), Adaptive Cruise Control (ACC), sistemul de protecție a benzii de rulare. Sub capotă există un motor de 2 litri, care oferă 177 CP (130 kW).
MAN Services și MAN Transport Solutions
Pe lângă produse, standul MAN va fi disponibil pentru discuții legate de serviciile extinse oferite de producătorul de vehicule comerciale, cum ar fi managementul întreținerii, serviciile de reparații, piese și accesorii, precum și servicii financiare. De exemplu, furnizorul de servicii de trainig MAN ProfiDrive promite o îmbunătățire a siguranței și eficienței prin intermediul cursurilor de pregătire a conducătorilor auto. În special în domeniul transportului de călători, se pune accentul pe aspectele de siguranță și pe modul în care acestea pot fi îmbunătățite. Obiectivul este acela de a realiza economii de combustibil de până la 10%, printr-o combinație inteligentă de creștere a îndemânării șoferilor, o bună gestionare a timpului de parcurs și o planificare economică a rutei.
Experții din echipa de consultanță a MAN Transport Solutions vor răspunde la toate întrebările despre calea de urmat pentru a trece de la "emisii scăzute" la "fără emisii". Serviciile de consultanță se concentrează pe electrificarea flotelor de autobuze și camioane.
Articole înrudite
- MAN a livrat primul camion TGX de 40 de tone, complet electric
- Divizia de camioane a Volkswagen și-a stabilit țintele pentru următorii 5 ani
- Marii producători, avertisment dur: Facem camioane electrice, dar NU avem unde să le încărcăm
- MAN oferă o perspectivă asupra portofoliului de camioane electrice la IAA
- VIDEO. MAN - cele mai noi camioane și vanuri 2024