Victorie pentru șoferii din Est. Justiția a decis: cabotajul NU poate fi interzis pe teritoriul Germaniei Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Companiile de transport rutier marfă din Germania au organizat, săptămânile trecute, două manifestații la Berlin.
La final, reprezentanții transportatorilor au depus două plângeri la Curtea Constituțională Federală din Karlsruhe pentru oprirea imediată a cabotajului. Instanța a decis să respingă ambele cereri ale transportatorilor germani.
Specialiști în drept spun că cererea transportatorilor nemți de anulare a tuturor prevederilor care interziceau cabotajul nu avea nicio urmă de succes la instanța supremă germană. În Germania au existat două manifestații împotriva transportatorilor din est, acuzați că practică dumpingul social. Pe 19 și pe 24 iunie. Ei au lansat un apel și premierului Merkel dar fără niciun ecou după cum scrie https://www.eurotransport.de/
Inițiativa BLV pro a organizat, pe 24 iulie 2020, cel de-al doilea protest.
Demonstrația este destinată să atragă atenția politicienilor asupra nemulțumirilor din industria transporturilor, se arată într-un comunicat de presă. Protestatarii atrag atenția asupra încălcărilor reglementărilor de cabotaj care ar pune pe butuci cel puțin 5000 de companii de transport mici și mijlocii din Germania, cu aproximativ 150.000 de șoferi.
Transportatorii nemți spun că se îndreaptă spre faliment, urmare a concurenței neloiale venită din partea companiilor străine, în special din Europa de Est, scrie trucker.de
În plus, statul și Oficiul Federal pentru Transportul de Marfă nu ar face nimic în acest sens, se arată în comunicat.
Pe 20 iunie a avut loc, în Germania, un prim protest simbolic al transportatorilor asupra concurenței neloiale făcută de firmele de transport din Eropa de est pe care le acuză de dumping social.
Din punctul de vedere al organizatorilor, protestul împotriva dumpingului social și practicilor prețurilor scăzute venite din partea companiilor de transport est europene a fost un succes. Peste 100 de camioane au venit la Berlin, pe 19 iunie, în mare parte transportatori mici și mijlocii, care, din cauza unei situații concurențiale inegale la care contribuie firmele din Europei de Est și care există de ani buni este acum agravată de criza acută de coronavirus.
Cererile firmelor de transport germane, adresate în primul rând politicienilor c are se ocupă de transportul din germania, au fiecare propria lor justificare indiscutabilă, arată un comentariu de pe siteul https://www.eurotransport.de/, consultat de revista TIR.
În primul rând s-a cert un control mai bun al companiilor de transport din Europa de est.
Autorul articolului spune că transportatorii din Est „merg” și cu 80 de cenți pe kiloemtri, în timp ce pentru transportatorul german profitul începe de la 1,25 de euro pe kilometru.
Articole înrudite
- FOTO&VIDEO Zeci de șoferi de camion au rămas înzăpeziți
- Camion încărcat de 3 ori peste greutatea admisă. N-avea nici autorizație de transport
- COD ROȘU Remorca unui camion a fost luată de vânt
- Accident teribil pe Valea Oltului între două camioane
- Un șofer de camion a fost condamnat la închisoare pe viață. Ce crime a făcut?