TUI TravelCenter și Eurolines, parteneri și sponsori ai "How to promote the capital of Romania"
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
TUI Travel Center și Euroline , membri ai Grupului Eurolines România, sunt parteneri și sponsori ai celui mai mare eveniment dedicat promovării Bucureștiului "How to promote the capital of Romania".
Grupul Eurolines și TUI TravelCenter demonstrează astfel că susțin,
și pe această cale, turismul românesc și că mizează pe România, o
destinație pe care o consideră foarte promițătoare.
Timp de patru zile cât durează evenimentul, în perioada 11-14 MAI,
TUI TravelCenter prin Eurolines asigură transportul invitaților între
punctele de interes care alcătuiesc harta "BUCHAREST EXPERIENCE".
La deschiderea primei ediții a evenimentului "HOW TO PROMOTE THE
CAPITAL OF ROMANIA" sunt așteptate să participe peste 400 de persoane,
majoritatea fiind bloggeri, videobloggeri, specialiști din turism sau
în comunicare & marketing din țară și străinătate. Toți își
doresc să pună Bucureștiul pe harta turistică a lumii, ca
destinație de top pentru vizitatori străini, iar TUI TravelCenter și
Eurolines au aderat la acest obiectiv pentru că împărtășeșc
credința că acest obiectiv poate fi îndeplinit.
"_Așa cum am anunțat, Grupul Eurolines mizează pe România.
Demostrăm aceasta nu doar prin investițiile pe care le-am efectuat
deja în unități de cazare din țară sau prin activitatea de incoming
pe care o desfășoară, de peste două decenii, Danubius Travel, una
din agențiile noastre, ci și prin implicarea activă și constantă
în acțiuni de promovare ale României_", declară Dragoș Anastasiu,
președintele Eurolines Group România.
Articole înrudite
- FOTO&VIDEO Zeci de șoferi de camion au rămas înzăpeziți
- Camion încărcat de 3 ori peste greutatea admisă. N-avea nici autorizație de transport
- COD ROȘU Remorca unui camion a fost luată de vânt
- Accident teribil pe Valea Oltului între două camioane
- Un șofer de camion a fost condamnat la închisoare pe viață. Ce crime a făcut?