Germania oprește cabotajul folosind datele colectate în timpul taxării camioanelor Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Parlamentul german a luat o serie de măsuri care vor afecta întreaga industrie de transport.
Bundestagul a adoptat modificări importante la Legea privind taxa de drum federală. Printre altele, este vorba despre controlul eficient al cabotajului.
Cabotajul este limitat la trei transporturi în termen de șapte zile, lucru dificil de controlat.
Legea ar urma să permită ca datele privind taxele rutiere să poată fi utilizate de BAG pentru a detecta cabotajul ilegal. Autoritățile vor avea acces la numărul plăcuței de înmatriculare, precum și la locul și ora trecerii frontierei către / din Germania de către camioane.
Acest lucru ar trebui să contribuie la determinarea duratei șederii unui camion în Germania fără a afecta datele personale.
Cabotajul rutier este definit în Uniunea Europeană ca fiind transportul național de mărfuri, temporar și contra cost, efectuat de un transportator înregistrat într-un stat membru UE pe teritoriul unei alte țări membre. Spre exemplu, dacă un vehicul al unui transportator român efectuează un transport de mărfuri între doi clienți stabiliți în Germania, cu punctele de încărcare și respectiv descărcare pe teritoriul Germaniei, această operațiune reprezintă cabotaj. Dacă transportul originează în altă țară decât Germania, în aceste exemplu, acea operațiune nu ar fi clasificată drept cabotaj.
Detalii AICI
Articole înrudite
- Cozi uriașe la RAR. Care este motivul?
- Camioane blocate din cauza zăpezii. Unele nu aveau anvelope de iarnă
- Șofer român de camion „le-a mutat nasul” polițiștilor nemți. Cât de beat era?
- Un camion a derapat de pe carosabil la Călărași
- Un camion a căzut în groapa unde a aruncat ilegal mizerie. L-au scos cu macaraua