FORT: Hagiu, reales- la al câtelea congres?! Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
Prim-vicepreședintele Partidului România Unită, controversatul Augustin Hagiu, după ce a pierdut toate alegerile la care a candidat în politică, a fost reales președinte al FORT.
Adunarea Generală a Federaţiei Operatorilor Români de Transport–FORT şi-a desemnat nouă structură conducere în cadrul manifestării desfăşurate în intervalul 16-18 Iunie 2017 în staţiunea Venus.
70 de delegaţi, reprezentând structurile asociative din domeniul transporturilor rutiere, aeriene, formării profesionale, industriei şi activităţilor conexe, şi-au desemnat un nou consiliu de conducere, pentru un mandat de patru ani, precum şi obiectivele generale ale federaţiei.
Deși nu a avut niciodată o firmă de transport, „specialistul” în talk-show-uri de televiziune Augustin Hagiu a fost reales cu unanimitate de voturi preşedinte FORT, urmând să conducă un nou consiliu director format din:
PREŞEDINTE DE ONOARE: Doru Marian Crac
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA MARFĂ: Alin Creţu
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA PASAGERI: Florin Bocai
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA AVIAŢIE: Dorin Ivaşcu
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA TAXI: Mihai Ghisa
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA FORMARE PROFESIONALĂ: Gabor Sandor
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA ŞCOLI DE ŞOFERI: Marius Teodorescu
PRIMVICEPRESEDINTE SECŢIUNEA INDUSTRIE: Magda Pesu
VICEPREŞEDINTE N.E.: Cristisor Ana Maria
VICEPREŞEDINTE N.V.: Borz Gheorghe
VICEPREŞEDINTE CENTRU: Carmen Lupa
VICEPREŞEDINTE VEST: Bureana Claudiu
VICEPREŞEDINTE S.V.: Pavelescu Gabriel
VICEPREŞEDINTE S.E.: Sorin Amarinei
VICEPREŞEDINTE SUD: Cătălin Capraru
VICEPREŞEDINTE B-IF: Cristian Lăzărescu
Obiectivele trasate de Adunarea Generală vizează în principal acţiuni pentru rezolvarea problemelor grave cu care se confruntă transportatorii de mărfuri afectaţi de legile protecţioniste din Europa, transportatorii de pasageri ce desfăşoară curse regulate la nivel naţional şi local precum şi intervenţii în legislaţia naţională ce afectează activitatea membrilor.
FORT este o structură asociativă patronală, organizată din asociaţii patronale şi filiale, având 11 ani de activităţi specifice şi contribuţii esenţiale în plan legislativ în interesul transportatorilor autohtoni.