EXCLUSIV. Camion românesc - o nouă victimă a Pasajului Unirii Recomandat

EXCLUSIV. Camion românesc - o nouă victimă a Pasajului Unirii

Un camion cu semiremorcă inscripționată cu numele firmei arădene Filip Spedition a suferit, azi, 19 noiembrie 2021, în jurul orei 15.00, daune semnificative atunci când a încercat să treacă prin Pasajul Unirii din București.

Șoferul camionului erau un asiatic cu fizionomie tipică celor din India, Pakistan sau Nepal. Omul a fost păcălit de indicatorul de înălțime de la intrarea în pasaj și a făcut praf structura superioară a unei semiremorci cu prelată.

După accident, prima reacție a șoferului a fost să dea camionul cu spatele și să îl scoată din pasaj. Apoi, vizibil jenat, omul a început să fixeze, atât de bine cât se putea, elementele de susținere ale prelatei rămase intacte.

Nu este foarte clar dacă ansamblul de vehicule aparține firmei Filip Spedition, în măsura în care capul tractor Volvo are numărul de înmatriculare HD19MCA și semiremorca B83WUO.

Este foarte posibil ca semiremorca să fie cumpărată de la Filip Spedition de o altă firmă, care nu s-a mai sinchisit să șteargă inscripțiile de pe prelata vehiculului second-hand.

Prima reacție a celor care au văzut accidentul a fost să îl învinovățească pe șoferul asiatic de incapacitatea de a înțelege inscripțiile românești.

Pe de altă parte, revista TIR Magazin v-a prezentat un caz asemănător, petrecut pe data de 30 octombrie 2021, adică acum mai bine de două săptămâni, tot la Pasajul Unirii.

camion blocat pasajul unirii bucuresti

Atunci, un camion înmatriculat în Turcia a intrat cu viteză și a rămas efectiv blocat în pasaj.
Şoferul camionului s-a orientat după indicatoarele de la intrarea în pasaj care arătau care trebuie să fie înălţimea maximă a unui autovehicul astfel încăt să nu rămână blocat. Doar că limita de înălţime de pe indicatoare nu mai coincide demult cu cea reală, din pricina asfaltărilor haotice.
”Probabil șoferul s-a luat după limita de înălțime de la intrarea în pasaj, neștiind că la noi treaba se face cu c... și se pune asfalt peste asfalt sau asfalt de 50 cm (ca să iasă parandaratu'), iar distanța dintre sol și tavan se micșorează”, a comentat atunci unul dintre martorii oculari.
Rămâne un mare semn de întrebare.
Ne confruntăm cu primele probleme create de primul val de șoferi profesioniști aduși din zone extracomunitare?
Sau de vină sunt autorităţile bucureştene? Acestea din urmă au acceptat lucrările de calitate proastă ale unei firme de construcții, care, atunci când a asfaltat, a turnat noul strat de asfalt peste cel vechi şi astfel s-a micşorat distanţa dintre carosabil şi tavanul pasajului.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.