De ce au adus nemții 24 de camioane pe un pod? Recomandat

De ce au adus nemții 24 de camioane pe un pod?

Vehicule cu o greutate totală de aproximativ 1 000 de tone au fost mobilizate pentru a afla cât de sigură este trecerea unui pod pentru șoferi.

Importanța podurilor pentru circulația șoferilor nu trebuie să fie documentată științific, deoarece fără ele ar fi imposibil să se lege două sau mai multe puncte peste o barieră intermediară.

Cu toate acestea, pentru ca un pod să deservească pasagerii în mod eficient și, mai presus de toate, în condiții de siguranță, autoritățile competente trebuie să se asigure că lucrările tehnice sunt întotdeauna în cele mai bune condiții posibile.

Trebuie efectuate inspecții amănunțite mai ales la podurile care numără mulți ani de viață și care, prin urmare, au... trecut prin cutremure și alte fenomene extreme.

Pod periculos în Germania

Un exemplu tipic este podul din Valea Moselle, care se întinde peste valea cu același nume din apropierea orașului Koblenz, în sud-vestul Germaniei. Podul are o lungime de 935 m, o lățime de 30,5 m și, cu o înălțime de până la 220 m, este al doilea pod ca înălțime din țară, după Podul din Valea din Baden-Württemberg.

Podul, care a fost construit în 1972 și deservește zilnic aproximativ 37.000 de vehicule - dintre care o treime sunt camioane -, a fost găsit cu mai multe fisuri în timpul inspecțiilor din februarie 2023.

 Cauza acestor crăpături poate fi pusă pe seama oboselii în conexiunile sudate din oțel, ceea ce înseamnă probleme structurale grave pentru pod.

Prin urmare, Autobahn GmbH, care este responsabilă de întreținerea și gestionarea rețelei de autostrăzi din Germania, a decis să efectueze o inspecție completă.

Pentru a determina rezistența podului și ce deformări suferă acesta în condiții reale, Autobahn GmbH a pus sâmbăta trecută (26/5) 24 de camioane de 40 de tone (greutate totală de 960 de tone) să treacă câțiva metri peste pod și apoi să parcheze în mijlocul podului, stivuite pe 4 rânduri.

Rezultatele acestui test vor fi luate în considerare la stabilirea viitoarelor lucrări de reparații la tablier și la secțiunea metalică a podului, programate să înceapă în cursul acestui an.

Mai multe imagini AICI


CARAVANA SCANIA 2024


VERSUS SO3E05

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.