C5. Grindeanu și paradisul "in-forma-competenților" Recomandat

C5. Grindeanu și paradisul "in-forma-competenților"

COLOANA A CINCEA: E clar, vorba maneliștilor: "Se știe!". De când șefia Ministerului Transporturilor a fost luată cu asalt de informaticieni ratați, au apărut două realități disticte: cea din teren și cea a declarațiilor.

Fostul ministru userist supranumit "Drulică Frânaru", după doar opt luni de mandat, s-a îmbolnăvit iremediabil de grandomanie și sindrom discordant. Deși nu mai e de mult ministru, Drulică continuă obsesiv seria declarațiilor de tip mesianic, din categoria "eu sunt alfa și omega, nemurirea și viața".
Împreună cu gașca lui de "papagali-talibani", Drulică iese la rampă încercând să acrediteze ideea că nu s-a făcut absolut nimic la Ministerul Transporturilor și în structurile din subordine până la venirea și după plecare lui.
În loc de concluzie: Drulică, ne laaaași?!!!

"Uzurpatorul" lui Geoană
După ce Mircea Geoană a plecat din Partidul Social Democrat, titlul oferit lui de Ion Iliescu a rămas vacant. De aceea, probabil, după ce a fost numit pe funcția de ministru al Transporturilor, Sorin Grindeanu vrea să candideze pentru titlul de "Prostănacul anului în PSD".
În loc de concluzie: Grindeanu "Lino-leul Transporturilor" are mai multe declarații publice aberante decât numărul zilelor în care a fost ministru.

Patru proiecte și cinci erori
Potrivit presei, într-un document oficial, adresat Parlamentului sub semnătura lui Sorin Grindeanu, Ministerul Transporturilor face cinci erori pentru patru proiecte majore de infrastructură rutieră.
"1. De departe, cea mai mare eroare se referă la lotul 3 al Autostrăzii A1 Sibiu – Pitești despre care Ministerul Transporturilor scrie că „se află în execuție” pentru 2022. În realitate, contractul pentru proiectarea și execuția celui mai lung lot al Autostrăzii A 1 este departe de a fi semnat, termenul pentru depunerea ofertelor fiind amânat pentru luna viitoare. Important de menționat că termenul pentru proiectarea celor 37 de kilometri este de 14 luni, așadar în nicio interpretare a Ministerului de resort tronsonul Cornetu – Tigveni de pe A1 NU poate intra în execuție în 2022.
2. Secțiunea 2 a autostrăzii A1 Sibiu – Pitești nu este încă în proiectare, așa cum anunță Ministerul. Proiectarea poate începe de-abia după semnarea contractului cu turcii de la Mapa, probabil o chestiune de câteva zile.
3. Lotul 4 al Drumului Expres Craiova – Pitești (constructor UMB) încă nu este în execuție, ci în faza de proiectare. Este de așteptat ca antreprenorul român să înceapă lucrările cel mai târziu în această toamnă, dar în funcție de progresul de pe Lotul 2 (aproape finalizat) și Lotul 3 unde recent au început lucrările.
4. Ministerul Transporturilor anunță că Lotul 1 al Autostrăzii de Centură A0 București Nord „este” în faza de proiectare. În realitate, lotul 1 (17,5 km) dintre Autostrada A1 București – Pitești și DN 1 (Corbeanca) încă NU are contract de proiectare și execuție semnat, procedura fiind contestată la CNSC.
5. „Autostrada Lugoj – Deva, secțiunea cu tunele, contractul este în faza de proiectare”, anunță Ministerul Transporturilor. Și în acest caz, contractul de proiectare și execuție încă nu a fost semnat, ci doar deblocată licitația.
Astfel, până la semnarea contractelor de proiectare și execuție se impune, totuși, o rezervă din partea Ministerului Transporturilor în legătură cu aceste proiecte descrise în răspunsul oficial la timpul prezent în proiectare sau execuție.", scrie unul dintre site-urile vasale lui Drulică Frânaru.
În loc de concluzie: Cele patru autostrăzi ale lui Grindeanu, sunt de fapt trei sau, cu alte cuvinte, două: dacă nu ninge, plouă!

"Comiții" și comitete
Lino-leul Sorin Grindeanu recidivează. În declarații anterioare a vorbit despre „pasajul” Mihăilești, în loc de Centura Mihăilești, a încurcat lungimea ciotului de Autostradă de lângă Târgu Mureș, contractele pentru DN 7 Bâldana – Titu sau termenele din studiile de fezabilitate pentru Autostrada Ploiești – Brașov și Craiova – Lugoj.
Ca să scape de gura "talibanilor" din presa pro-Drulică, Lino-leul a declarat că "a cerut o anchetă oficială în CNAIR și Ministerul Transporturilor", care are misiunea să găsească vinovatul de aceste gafe.
În loc de concluzie: Grindeanu preferă să înființeze o "comiție" decât să privească lung în oglindă!

Genul programului: PAMFLET!
Coloana a cincea este o rublică de pamflet și trebuie tratată ca atare.
Le mulțumim tuturor prietenilor noștri care ne sprijină cu informații de calitate premium.
Îi rugăm pe toți cei care vor să ne trimită informații, documente, fotografii sau videoclipuri să ne contacteze prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.