Dorel de la exproprieri lovește mortal
Traseul drumului expres Craiova-Pitești a fost stabilit prin Studiul de Fezabilitate din anul 2007, dată de la care a fost rezervat coridorul alocat construcției acestui proiect.
Traseul drumului expres Craiova-Pitești a fost stabilit prin Studiul de Fezabilitate din anul 2007, dată de la care a fost rezervat coridorul alocat construcției acestui proiect.
Infrastructura rutieră a României este un subiect important pentru cetăţenii români. Foarte important, cel mai important, mai ales atunci când tema este preluată atât de către presă, cât şi de către politicieni. De fapt, infrastructura rutieră între dezamăgire, rating şi vot, este subiectul acestui material.
Anul acesta nu vom vedea cei 89 de kilometri noi de autostradă promiși de guvernarea PSD. Un sector de autostradă la care se lucrează din plin și care trebuia să fie gata în curând s-a prăbușit pe o lungime de 70 de metri. Pe același tronson, exproprierea greșită a unui teren dă peste cap totul.
În urmă cu cinci ani, Adrian Mlădinoiu devenea aghiotantul lui Liviu Dragnea, pe atunci proaspăt vicepremier. În 2015, Dragnea a demisionat din Guvern, iar Adrian Mlădinoiu a demisionat din SPP, trecând de pe bancheta din faţă a limuzinei ministeriale pe bancheta din faţă a puterii: a fost numit, pentru loialitate, secretar de stat în Guvernul Grindeanu şi, deunăzi, în fruntea Companiei de Autostrăzi şi Drumuri.
Utilizatorii rețelei de drumuri naționale pot achita ușor și sigur rovinieta și taxa de pod de la Fetești – Cernavodă (peaj) prin intermediul aplicației de mobil e-rovinieta.ro, dezvoltată de Uniunea Națională a Transportatorilor Rutieri din România (UNTRR).
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 21 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.86 pentru proiectul "Reabilitare pod Giurgiu, peste Dunăre, pe DN5 km 64+884”-Faza II.
Trei proiecte de infrastructură rutieră din România, în valoare de peste 400 de milioane de euro, au fost aprobate spre finanţare de comisarul european pentru politică regională, Corina Creţu.
România are nevoie de investiţii în infrastructură în valoare de 237 de miliarde de dolari până în 2040, însă tendinţele de cheltuieli indică o sumă de 226 de miliarde de dolari, rezultând un decalaj de 11 miliarde de dolari, potrivit unui raport publicat marţi de Global Infrastructure Hub (GIH).
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 21 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.85 pentru proiectul "Construcția Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)”-Faza II.