NU se circulă pe Podul Calafat-Vidin
Traficul pe podul Calafat-Vidin va fi oprit miercuri, 31 mai, între orele 9:30 şi 11:30 şi vineri, 2 iunie, între orele 14:00 şi 15:00 pentru lucrări de întreţinere şi reparaţie, a informat marţi ITPF Giurgiu.
Traficul pe podul Calafat-Vidin va fi oprit miercuri, 31 mai, între orele 9:30 şi 11:30 şi vineri, 2 iunie, între orele 14:00 şi 15:00 pentru lucrări de întreţinere şi reparaţie, a informat marţi ITPF Giurgiu.
Documentația pentru atribuirea contractului de constructie a unei noi centuri la standard de autostradă a fost trimisă astăzi la ANAP, după ce CNAIR a inițiat procedura de achiziție publică.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere anunţă că începând de astăzi, 29.05.2017, ora 14:00, a fost redeschisă circulația rutieră pe DN 67C, pe sectorul de drum cuprins între km 34+500 - km 59+800.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a constatat sâmbătă, în urma unei vizite "inopinate" pe şantiere, un progres al lucrărilor pe unele porţiuni de pe autostrada Bucureşti-Ploieşti, deschisă traficului în 2012 dar nefinalizată nici până acum.
Guvernul României împreună cu Guvernul Sârb au reinițiat în luna februarie 2017 promovarea proiectului Planificarea şi proiectarea unui drum nou de mare viteză
între Timişoara şi Pančevo (Belgrad). Termenul limită pentru semnarea Acordului dintre cele două state cu privire la acest proiect era decembrie 2016. Neîndeplinirea acestei acțiuni în termenul stabilit a condus la respingerea finanțării.
Compania Naţională de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR) a demarat procedura de achiziţionare a două drone pentru monitorizarea lucrărilor pe şantiere, procedură ce ar putea fi finalizată în iunie, a declarat joi directorul companiei, Ştefan Ioniţă.
Un nou studiu utilizează datele din rețeaua mobilă pentru a estima nivelul emisiilor de carbon și poluarea aerului în orașe.
Singura realizare remarcabilă de infrastructură din București este cunoscută ca Podul lui Oprescu/Băsescu. A fost construit în două decenii și a costat de trei ori mai mult decât se stabilise inițial.
Pe pod se merge, în fiecare dimineață, în coloană pentru că infrastructura de la baza podului nu poate aspira corect tot traficul.
Una dintre marile probleme ale traficului in Bucuresti e numarul mare de automobile care-i transporta pe navetisti si pe cei care traiesc in afara orasului, dar muncesc in Capitala. Primaria nu a amenajat in ultimii 10 ani parcari park&ride la principalele intrari in oras, ca navetistii sa aiba unde sa-si lase masinile si sa foloseasca mai departe in oras transportul public. Pana va achizitiona primaria teren si va amenaja aceste parcari, o posibila solutie este un parteneriat intre municipalitate si centrele comerciale aflate la intrarile in oras, pentru folosirea de catre soferi a o parte dintre locurile de parcare ale acestora, pe timpul zilei, intre orele 7 dimineata - 6 seara, interval orar in care oricum lumea nu prea merge la supermarket.