Când vom avea Șosea de Centură la Bârlad

Când vom avea Șosea de Centură la Bârlad

COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a elaborat și depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul ”Varianta de Ocolire Barlad”, în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investitii, Operațiunea-Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TENT globala Obiectivul general al proiectului „Varianta de Ocolire Barlad” constă în realizarea unei conexiuni intre infrastructura existenta la profil de drum national, cu devierea traficului de tranzit in exteriorul localitatii.

In mod direct, implementarea va conduce la Imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene. Realizarea prezentului proiect de construire a variantei de ocolire Barlad contribuie la atingerea indicatorului de rezultat 2S11 – Timpul mediu de calatorie pe reþeaua rutiera TEN-T.

Obiectivele specifice ale proiectului:

1. Constructia variantei ocolitoare a municipiului Barlad cu o lungime de 11,281 km (Varianta de Est)

2. 4 poduri

3. 3 pasaje

4. 2 intersectii

5. 2 parcari

Rezultatele așteptate ale proiectului sunt:

- construirea a 11,281 km de varianta de ocolire la profil de drum national;

- construirea a 4 poduri, 3 pasaje, 2 intersectii si 2 parcari.

Valoarea totală a proiectului este de 223,672,793.15 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-141,916,491.14 lei, 25% contribuția proprie-47,305,497.04 lei, restul de 34,450,804.97 lei reprezentând TVA.

Durata proiectului este de 73 luni.

Codul Mysmis/codul proiectului: 119143 -Cod apel: POIM/30/2/1/Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T globala

Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.