Când vom avea Șosea de Centură la Bârlad
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a elaborat și depus Aplicația de Finanțare pentru proiectul ”Varianta de Ocolire Barlad”, în vederea obținerii de finanțare nerambursabilă alocată prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020, în cadrul Axei Prioritare Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil si eficient, Componenta 1, Obiectiv Specific 2.1 Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE - proiecte noi de investitii, Operațiunea-Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TENT globala Obiectivul general al proiectului „Varianta de Ocolire Barlad” constă în realizarea unei conexiuni intre infrastructura existenta la profil de drum national, cu devierea traficului de tranzit in exteriorul localitatii.
In mod direct, implementarea va conduce la Imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a creea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene. Realizarea prezentului proiect de construire a variantei de ocolire Barlad contribuie la atingerea indicatorului de rezultat 2S11 – Timpul mediu de calatorie pe reþeaua rutiera TEN-T.
Obiectivele specifice ale proiectului:
1. Constructia variantei ocolitoare a municipiului Barlad cu o lungime de 11,281 km (Varianta de Est)
2. 4 poduri
3. 3 pasaje
4. 2 intersectii
5. 2 parcari
Rezultatele așteptate ale proiectului sunt:
- construirea a 11,281 km de varianta de ocolire la profil de drum national;
- construirea a 4 poduri, 3 pasaje, 2 intersectii si 2 parcari.
Valoarea totală a proiectului este de 223,672,793.15 lei (inclusiv TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% contribuția Uniunii Europene din Fondul European de Dezvoltare Regională-141,916,491.14 lei, 25% contribuția proprie-47,305,497.04 lei, restul de 34,450,804.97 lei reprezentând TVA.
Durata proiectului este de 73 luni.
Codul Mysmis/codul proiectului: 119143 -Cod apel: POIM/30/2/1/Cresterea mobilitatii pe reteaua rutiera TEN-T globala
Proiect cofinanţat de Uniunea Europeană din Fondul European de Dezvoltare Regională prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020.
Articole înrudite
- VIDEO Cum arată cei 32 de km de autstradă deschiși azi. Pe unde trec?
- VIDEO Cum se lucrează la „Tunelurile pentru urși” de pe Autostrada Lugoj - Deva?
- VIDEO Se pregătesc intersecții rutiere pe 3 niveluri. Cum vor arăta?
- VIDEO Cum se circulă pe cei 11 km din Autostrada Moldovei deschiși azi?
- VIDEO Miracol! S-a redeschis circulația complet pe Podul de la Brăila