Când se vor termina cozile de CAMIOANE la Vama Giurgiu
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020 și MINISTERUL TRANSPORTURILOR, în calitate de Organism Intermediar pentru Transport (OIT), au convenit încheierea în data de 11 mai 2018 a Contractului de Finanțare nr.2 pentru proiectul ”Elaborare Studiu de Fezabilitate, Proiect Tehnic, Detalii de Execuție, Asistență Tehnică, DTAC pentru obiectivul ”Varianta ocolitoare Giurgiu””, în cadrul Axei Prioritare 1- Îmbunătățirea mobilității prin dezvoltarea rețelei TEN-T și a metroului, Componenta 1 OS 1.1- Apel de proiecte pentru Dezvoltarea Infrastructurii Rutiere-sprijin pregătire proiecte de investiții, Operațiunea-Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T centrală.
Obiectivul general al proiectului/scopul proiectului este imbunatatirea competitivitatii economice a României prin dezvoltarea infrastructurii de transport care faciliteaza integrarea economica in UE, contribuind astfel la dezvoltarea pietii interne cu scopul de a crea conditiile pentru cresterea volumului investitiilor, promovarea transportului durabil si a coeziunii in reteaua de drumuri europene.
Rezultatele așteptate:
Elaborarea Studiului de Fezabilitate care va cuprinde: Studiul de trafic, Studiul privind alternativele de traseu, Investigații și studii de teren, Activități de proiectare, Evaluarea impactului asupra mediului, Analiza cost-beneficiu și modelul financiar, Identificarea rețelelor și instalațiilor existente, Etapele de construcție și aspectele de sănătate și securitate, Autorizații, avize și acorduri și Estimări de cost.
Elaborarea Proiectului Tehnic și Detalii de execuție vor fi întocmite pe capitole, volume și sub-volume, în conformitate cu standardele, normativele si legislatia in vigoare si care va respecta minim Conþinutul - cadru definit in “INSTRUCÞIUNI din 2 iulie 2008 de aplicare a unor prevederi din Hotarârea Guvernului nr. 28/2008” inclusiv DOCUMENTATIA DE ATRIBUIRE pentru contractele de lucrari.
Valoarea totală a acestui contract este de 2.009.640 lei (cu TVA) si va fi finantat prin Programul Operational Infrastructura Mare 2014-2020 astfel: 75% din Fondul de Coeziune din valoarea totală eligibilă aprobată- 1.278.845,25 lei, restul de 25% reprezintă valoare eligibilă nerambursabilă din bugetul național, co-finanțare publică- 426.281,25 lei.
Perioada de implementare a Proiectului este de 18 luni, respectiv între 14.03.2018 și 14.08.2020 la care se adaugă, după este cazul, și perioada de desfășurare a activităților proiectului înainte de semnarea Contractului de Finanțare, conform regulilor de eligibilitate a cheltuielilor.
Articole înrudite
- Ce transport ilegal de 3.500.000 lei făcea un șofer de camion?
- Un camion cu vaci din România a fost blocat două săptămâni de vameșii turci
- S-a dat drumul unui scaner pentru camioane. Care vamă îl va prmi?
- Cozi de camioane: bulgarii dau vina pe români pentru dezastrul din punctele de frontieră
- Giurgiu. Șofer încarcerat, după un accident cu un camion