Volvo - rețea națională de stații publice de încărcare rapidă pentru camioanele grele electrice Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
O rețea națională de stații publice de încărcare rapidă pentru camioanele grele electrice se va deschide în Suedia.
Rețeaua de încărcare este alimentată cu energie regenerabilă. Un nou serviciu de la Volvo Trucks face mai ușor pentru transportatori să găsească și să acceseze stațiile de încărcare.
Noul serviciu Volvo le permite transportatorilor să găsească și să acceseze cu ușurință stațiile publice de încărcare pentru vehicule grele, indiferent de marcă!
O rețea pentru încărcarea rapidă a camioanelor electrice este o piesă cheie a tranziției către un transport greu, mai sustenabil. În Suedia, un total de 130 de stații de încărcare sunt planificate să se deschidă în 2023 și 2024. Stațiile sunt operate de mai multe companii diferite, iar Volvo Trucks este unul dintre partenerii implicați în acest proiect.
Volvo Trucks lansează acum un nou serviciu care le permite operatorilor să găsească și să acceseze stațiile de încărcare. Serviciul va fi lansat mai întâi în Suedia* și vor urma alte piețe din Europa și alte părți ale lumii.
„Acesta este un adevărat pas înainte pentru electrificarea transportului greu. Clienții noștri vor fi capabili să acceseze stații publice de încărcare rapidă pe tot teritoriul Suediei iar, ca rezultat, trecerea la electric este mai simplă ca niciodată,” spune Roger Alm, președintele Volvo Trucks.
Noul serviciu este deschis tuturor mărcilor de camioane și afișează toate stațiile de încărcare potrivite pentru vehiculele grele, indiferent de compania care le operează. Utilizatorul poate plăti pentru încărcare prin intermediul noii platforme: în viitorul apropiat, va fi posibilă și programarea unui timp de încărcare.
„Clienții vor putea să obțină informații pe care să se poată baza, despre locurile unde pot găsi stații de încărcare pentru camioanele electrice grele și pot fi siguri că plătesc un preț corect de piață, fără costuri ascunse. Cu posibilitatea să-și planifice bine rutele în avans și cu minimum de administrare, sunt convins că este un pas important către a face camioanele electrice mai populare în rândul proprietarilor de flote,” spune Roger Alm.
Volvo Trucks colaborează strâns cu operatorii de puncte de încărcare din întreaga lume, pentru expansiunea rețelei de încărcare și a serviciului cât mai rapid posibil.
Volvo Trucks, parte integrantă a Volvo Group, construiește, de asemenea, infrastructură de încărcare prin intermediul Milence, un joint venture format cu Daimler Truck și Traton Group. Parteneriatul va rezulta în instalarea și operarea a cel puțin 1.700 de puncte de încărcare de înaltă performanță pe și în apropierea autostrăzilor, precum și în hub-urile logistice, peste tot în Europa. Infrastructura va oferi încărcare pentru toate vehiculele electrice grele pe baterii, indiferent de marcă.
Iată cum funcționează rețeaua de încărcare a Volvo Trucks:
•Serviciul de încărcare este parte a portalului Volvo Connect, interfața Volvo Trucks pentru servicii digitale.
•Clientul poate găsi și plăti pentru încărcare prin Volvo Connect și printr-o aplicație mobilă. O hartă digitală arată stațiile de încărcare și dacă acestea sunt disponibile. În viitorul apropiat, va fi posibilă programarea unui interval de încărcare.
•La sosirea la stația de încărcare, clientul utilizează un card sau o aplicație mobilă pentru identificare și pentru începerea încărcării.
•Clientul primește o factură consolidată.
*Serviciul de încărcare oferit de Volvo va oferi, în prima etapă, acces fără întreruperi la 29 de stații de încărcare, operate de către OKQ8. Stațiile de încărcare vor fi alimentate cu electricitate „verde”.
Articole înrudite
- VIDEO. Vulcangas: prima stație de LNG și Bio-LNG din România
- VIDEO. Șeful Iveco România: despre anul 2024 și combustibilii alternativi
- Danemarca înăsprește controalele la frontiera cu Germania și Suedia. Motivul: războiul!
- Acțiunea BARIERA la frontiera Nădlac II și alte două PTF-uri. Sute de camioane și autocare au fost controlate
- ANALIZĂ Piața camioanelor „a frânat” în Europa. Ce se va întâmpla în viitor?