SCHMITZ CARGOBULL: O CREȘTERE A CIFREI DE AFACERI CU 10% Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
"Pentru anul financiar 2017-2018, ne așteptăm ca producția anuală de remorci să depășească 61.000 de unități. Ne așteptăm, de asemenea, la o cifră de afaceri de aproximativ 2,2 miliarde de euro", a declarat CEO-ul companiei, Andreas Schmitz. Piețele din Europa de Nord și de Est reprezintă forțele motrice ale creșterii economice și se dezvoltă foarte bine - în special cele din Lituania și Rusia, care reprezintă aproximativ 15% din volumul total.
O nouă fabrică în Turcia
"Condițiile economice actuale și cele ale pieței rămân pozitive", explică Andreas Schmitz, în ciuda creșterii riscurilor politice și economice din ultimele luni. În ceea ce privește vânzările din Rusia și Lituania, Schmitz Cargobull și-a depășit propriile sale planuri, atingând vânzări de 5.200 și respectiv 4.200 de unități. Acest lucru a fost susținut de facilitățile de producție locale ale companiei. "Lucrăm din greu pentru a menține această tendință și nu vrem să fim împiedicați de anumite restricții comerciale", explică Andreas Schmitz. În octombrie 2017, Schmitz Cargobull a deschis o nouă fabrică multi-producție (MPP) în orașul turcesc Adapazari. În prima fază a extinderii sale, fabrica are capacitatea de a produce până la 3.400 de remorci pe an.
Cu peste 61.000 de remorci produse în exercițiul financiar 2017/2018 (de la 1 aprilie 2017 până la 31 martie 2018), producția a crescut din nou confirmând cifrele de anul trecut. Piețele din Europa de Vest și Europa de Sud-Vest arată semne de încetinire după câțiva ani de creștere peste medie. Pe baza cifrelor preliminare, compania prognozează o cifră de afaceri de aproximativ 2,2 miliarde euro pentru exercițiul financiar 2017/2018. În ciuda introducerii ajustărilor de preț, compania nu a putut să mențină marja de profit de anul trecut ca urmare a creșterii prețurilor materiilor prime, a costurilor materiale și a prețului energiei.
Eficiență pentru clienți
Echipa de conducere a Schmitz Cargobull așteaptă, de asemenea, în septembrie 2018, evenimentul IAA Commercial Vehicle pentru a da un impuls anului fiscal curent. Tema evenimentului, Smart Trailer World, se va concentra pe digitalizarea produselor și proceselor prin intermediul telematicii, precum și interacțiunea dintre remorci și servicii. "Căutăm tot ceea ce ne ajută pentru a îmbunătăți siguranța, confortul, eficiența și disponibilitatea remorcilor și pentru a stimula eficiența în beneficiul clienților noștri", spune Andreas Schmitz.
În 2017, Schmitz Cargobull a încheiat o parte importantă a strategiei sale de viitor prin lansarea unei noi categorii de produse pentru transportatori. Această nouă linie de produse (realizată în Berlin) reprezintă o încununare a gamei unităților de transport premium pentru logistica de transport last-mile. Caroseria Schmitz Cargobull V.KO (body kit) este oferită într-o gamă de dimensiuni standardizate, permițând adaptarea perfectă la specificațiile producătorului. Noua linie de producție de la Berlin este proiectată să producă până la 7.500 de body kit-uri pe an.
Articole înrudite
- Daimler Truck: Vânzările s-au prăbușit cu 11%. Încasările, cu 5% mai mici
- MAN a livrat primul camion TGX de 40 de tone, complet electric
- Divizia de camioane a Volkswagen și-a stabilit țintele pentru următorii 5 ani
- Un camion MAN autonom a parcurs 10 kilometri pe o autostradă în Germania
- MAN începe testarea camioanelor fără șofer pe o autostradă lângă Munchen