Schmitz Cargobull EcoGeneration: caroserie aerodinamică pentru o sustenabilitate mai mare în transportul de marfă Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
Regândirea durabilității - acesta este motto-ul noului concept de vehicul EcoGeneration de la Schmitz Cargobull. Conceptul de remorcă sustenabilă cu trei versiuni: EcoFIX, EcoFLEX și EcoVARIOS este contribuția Schmitz Cargobull pentru economii mai mari de combustibil și reducerea CO2 în transportul rutier de marfă.
Noile produse Schmitz Cargobull care aduc economii de combustibil de până la 5%, au fost prezentate oficial la conferința de presă online organizată de cel mai mare producător european de remorci pe 20 ianuarie 2020.
Continuând tradiția de lider inovator de piață, Schmitz Cargobull a dezvoltat o caroserie aerodinamică pentru semiremorca cu prelată S.CS, care permite economii de combustibil de până la 5%. Această problemă a economiei este mai importantă ca niciodată pentru companii, având în vedere taxa pe CO2 introdusă în acest an. Costurile combustibilului și amprenta de CO2 pot fi reduse semnificativ pentru a economisi în mod eficient bani. Începând cu 1 ianuarie 2021, noua taxă pe CO2 cere companiilor să plătească 25 EUR/tonă pe CO2 produs atunci când consumă combustibil fosil. Prețul va crește succesiv către un interval de prețuri de 55-65 EUR din 2026.
„Dacă doar 50% din toate călătoriile sunt efectuate în modul aerodinamic și 50% în modul volum, EcoFlex realizează economii calculate de 7.700 EUR la 1 milion de kilometri sau în jur de 900 EUR pe an. Poluarea de mediu este redusă cu 2,3 tone de CO2 pe an”, explică CEO-ul Schmitz Cagobull, Andreas Schmitz.
Andreas Schmitz a declarat în conferința de presă: "Suntem foarte bucuroși că vă putem prezenta generația ECO care va revoluționa, odată în plus, industria remorcilor. Generația ECO a apărut ca o normalitate. Suntem o companie de încredere, inovatori și sustenabili, iar asta este parte din ADN-ul nostru. Am căutat cele mai bune soluții în transport oferind remorci dar și servicii pe care să te poți baza. Încercăm să găsim soluții inovatoare în beneficiul clienților noștri.
Generația ECO nu este doar sustenabilă. Ea permite clienților noștri să își reducă costurile. Generația ECO este mai bună pentru clienți, mediu, pentru fiecare dintre noi.
Pentru a proteja mediul, vehiculele noastre vor putea fi exploatate o perioadă mai îndelungată. Am introdus telematica în pachetul standard.
Am creat un corp cu un acoperiș mult mai aerodinamic, care se înclină ușor în partea din spate. Dar, pe care, atunci când clientul are nevoie, se poate ridica, iar corpul va ajunge la capacitatea sa maximă.”
Boris Billich, Director de vânzări al Schmitz Cargobull, rezumă avantajele: „Conceptul EcoGeneration este la fel de bun pentru mediu, cât și pentru reducerea costurilor în industria transporturilor. Presupunem că acest concept de vehicul va fi, de asemenea, eligibil pentru a primi subvenții în cadrul programului de protecție climatică al guvernului federal german, ca parte a programului de înlocuire a flotei de transport.
Conceptul de ridicare a părții spate a noilor vehicule EcoGeneration conferă remorcii o formă aerodinamică și reduce rezistența aerodinamică. Poate fi ușor ridicat dacă remorca trebuie încărcată până la acoperiș. Acest concept oferă economii potențial ridicate fără cheltuieli suplimentare, în special atunci când se transportă mărfuri grele. Toate acestea, fără a modifica semnificativ funcțiile remorcii, performanța transportului și manevrabilitatea”.
Boris Billich a declarat în conferința de presă: „Generația ECO propune o înălțime ajustabilă a spatelui remorcii pentru a reduce rezistența aerului în contact cu prelata. Design-ul aerodinamic presupune o reducere de 5% a consumului de combustibil. Testele făcute de clienți au arătat o economie de până la 10%. Înălțimea acoperișului poate fi ajustată pentru a ajunge la capacitatea maximă de încărcare. Corpul ECOFLEX va putea parcurge anual 120 de mii de mile pe an, la un consum de 28 de litri la 100 de kilometri pentru un cap tractor obișnuit, ceea ce ar duce la un consum de 33.600 de litri. La un preț de un litru pe diesel de 1 euro. Dacă estimăm că vehiculul va fi folosit în modul eco 50% din timp, ar rezulta o economie de combustibil de 840 de litri pe an și 2,3 tone de CO2 pe an”.
Schmitz Cargobull oferă trei versiuni diferite ale EcoGeneration.
EcoFIX este soluția ideală pentru transportul mărfurilor orizontale, plate și grele, cum ar fi role de oțel și hârtie. Cu greutatea sa redusă și spatele fix, vehiculul oferă o înălțime față totală de patru metri. Vehiculul optimizat reprezintă o alternativă de economisire a combustibilului datorită greutății reduse și designului aerodinamic.
EcoFLEX are capătul din spate coborât, flexibil. La extensie maximă, are o înălțime totală de patru metri în față și în spate. În același timp, înălțimea prelatei se reglează pentru a se potrivi corpului cu opțiunea de a ridica flexibil partea din spate atunci când volumul complet de încărcare necesită acest aspect. Forma aerodinamică rezultată poate optimiza economiile de combustibil. Acest corp este ideal pentru transportul general de mărfuri și băuturi.
EcoVARIOS este o opțiune excelentă pentru transporturile cu volum mare și industria automobilelor. Atât secțiunile din față, cât și cele din spate ale corpului pot fi reglate flexibil. Această variantă oferă o înălțime interioară de trei metri și o înălțime totală de patru metri. Această remorcă oferă economii de combustibil atunci când nu este necesar să se ocupe întreaga înălțime interioară.
Înălțimea variantelor EcoFLEX și EcoVARIOS poate fi ajustată cu ușurință și rapid, în același mod ca binecunoscutul și consacratul sistem de caroserie VARIOS. Acoperișul este ridicat manual folosind o pompă hidro-pneumatică, în timp ce înălțimea este reglată prin intermediul stâlpilor de susținere. Nu sunt necesare alte ajutoare pentru schimbarea înălțimii. O singură persoană poate face reglajele pe cont propriu, iar întregul proces durează aproximativ 10 minute, inclusiv mutarea prelatei și ajustarea la noua înălțime.
În funcție de specificitatea transportului, corpul Eco poate fi echipat cu prelata standard sau cu prelata POWER CURTAIN. Vehiculele EcoGeneration sunt o soluție ideală în combinație cu POWER CURTAIN. Acest lucru reduce greutatea totală și contribuie la economii mai mari de combustibil. Sistemul impresionează prin manevrarea sa simplă și sigură și economisește timp în timpul sarcinilor de transport de zi cu zi.
La fel ca versiunile standard, caroseria Eco respectă toate certificatele actuale, deoarece caroseria are la bază aceeași tehnologie ca remorcile standard. Baza rămâne renumitul șasiu MODULOS, care permite proiectarea flexibilă a caroseriei datorită conceptului său modular. Corpul Eco poate fi combinat și cu șasiul X-LIGHT pentru o greutate a vehiculului neîncărcat deosebit de mică. Bineînțeles, vehiculele Eco continuă să ofere caracteristicile clasice ale șasiului, cum ar fi robustețea, protecția împotriva coroziunii și o garanție de 10 ani împotriva ruginirii. Toate vehiculele EcoGeneration sunt, de asemenea, echipate cu sistemul telematic de remorcă TrailerConnect® CTU al Schmitz Cargobull ca standard. Acesta oferă aceleași funcții ca în cazul remorcilor standard.
La încărcare și descărcare, nu există alte elemente speciale în comparație cu alte operațiuni de transport de zi cu zi. Toate variantele Eco sunt potrivite atât pentru încărcarea din spate, cât și pentru cea laterală. Asigurarea, încărcarea și descărcarea mărfii pot fi efectuate ca de obicei, fără nicio lucrare suplimentară.
Primele vehicule cu noua caroserie aerodinamică au fost deja produse și sunt supuse testelor de teren în cooperare cu o companie de transport. Vânzările vor începe înainte de sfârșitul lunii ianuarie, iar producția de serie va începe în al doilea trimestru al anului 2021.
Articole înrudite
- VIDEO. Scania XT Test & Drive: cele mai puternice camioane de construcții supuse încercărilor
- VIDEO. Şofer profesionist, prins când circula pe contrasens pe A1 Bucureşti-Piteşti
- VIDEO. Vulcangas: prima stație de LNG și Bio-LNG din România
- Video. VERSUS S03E06: Impozitarea diurnelor șoferilor profesioniști
- Dolj: Un șofer profesionist a intrat în gardul a două locuinţe şi în două maşini parcate, după ce a suferit un infarct