NEXT GENERATION SCANIA: SERIA L, O NOUĂ CABINĂ PENTRU ORAȘ Recomandat

NEXT GENERATION SCANIA: SERIA L, O NOUĂ CABINĂ PENTRU ORAȘ

• O serie complet nouă de cabine cu intrare joasă pentru mediile urbane

• Pentru distribuție, colectare a deșeurilor și construcții
• Un singur pas de îmbarcare combinat cu coborâre automată
• Până la trei zone de pasageri; ușor de deplasat în interiorul cabinei
• Ergonomie optimă și interacțiune cu alți utilizatori ai drumului
• A Scania City Safe Window pentru a oferi o vizibilitate sporită și siguranță

Noile cabine din seria L de la Scania au atras o atenție deosebită din partea furnizorilor și cumpărătorilor de servicii de transport pentru mediile urbane și oraş. Noua serie L oferă o ergonomie excelentă și se află în elementul său în oraș. Este concepută pentru a îmbunătăți interacțiunea dintre camion și împrejurimi, indiferent dacă sunt implicate operaţiuni de distribuție, colectare deșeuri sau construcții.
"Seria L este un excelent exemplu de abordare a soluțiilor personalizate", spune Henrik Eng, Product Director, Urban, Scania Trucks. Seria L a fost concepută special pentru a răspunde provocărilor pe care conducătorii auto, care sunt angrenaţi în munci care operează în principal în mediul urban, trebuie să le facă față. Seria L dă rezultate eficiente în traficul intens, unde mulți utilizatori de drumuri trebuie să interacționeze unul cu celălalt.

Utilizări inovatoare
"Fiind poziţionată la acelaşi nivel cu mediul înconjurător, având în același timp și un pas de îmbarcare bine conceput, cabina este apreciată de șoferi", spune Eng. "Există o tendință clară spre cabinele cu intrare joasă pentru camioanele care operează în oraș. Ele sunt acum solicitate nu numai pentru camioanele de gunoi, ci și pentru segmentele de construcții și distribuție", afirmă el.
Eng spune că există un mare interes în trecerea la autovehicule cu intrare joasă, având în vedere interesul sporit față de durabilitate. Această tendinţă este în special imprimată de autoritățile locale.
"Există o dezvoltare rapidă pe mai multe niveluri", subliniază Eng. "În afară de aspectele de mediu, orice lucru care reduce zgomotul și sporește siguranța rutieră se cere pe piaţă. Cumpărătorii din industria de transport orientați spre viitor doresc să își îndeplinească sarcinile de transport cu cel mai mic impact posibil asupra oamenilor și asupra mediului, aspect încurajat de municipalităţi, care impun zone cu cerințe specifice de zgomot și de mediu.", spune Henrik Eng, Product Director, Urban, Scania Trucks.

Trei înălţimi disponibile
Cabinele din seria L sunt lungi de 20 de decimetri și sunt disponibile cu trei înălțimi diferite ale acoperișului: joasă, normală și înaltă. Dacă ordonați unul cu “kneeling” (care este activat automat prin intermediul frânei de mână), există doar o singură treaptă pentru a intra în cabină -înălțimea podelei este în jur de 80 de centimetri (depinde, într-o oarecare măsură, de alegerea anvelopei). În afară de faptul că este joasă, pasul de îmbarcare are, de asemenea, o deschidere de 79 de centimetri lățime. Fără "îngenunchere" (kneeling), sunt necesari doi pași.
Ambele faţete ale cabinei oferă aceleași înălțimi ale treptelor de îmbarcare. De asemenea, este ușor să vă deplasați în cabină.
Seria L este alimentată de noul motor de 9 litri al Scania, disponibil în trei niveluri diferite de putere pe motorină. În cursul anului 2018, Scania va adăuga motorul alimentat cu gaz (gas engine) de 9 litri, la două niveluri de putere (atât pentru CNG, cât și pentru GNL). Toate motoarele pot fi combinate cu sistemul Scania Opticruise sau cu o cutie de viteze automată Allison. Configurațiile tipice ale osiilor pentru aplicațiile urbane sunt 4x2 sau 6x2 * 4, adică cu puntea de direcție electrică a Scania.
"Oferind o ergonomie excelentă pentru oricine se urcă în cabină în mod regulat, facilitând în același timp conducătorului auto interacțiunea cu mediul înconjurător, Scania seria L este locul potrivit pentru a te juca în oraș", spune Eng. "Dacă echipați camionul cu Scania City Safe Window, plasat în ușa pasagerului, și un sistem de camere video, acest lucru îmbunătățește semnificativ siguranța", afimă el.

O fereastră sigură
O inovație majoră în domeniul siguranței este că Scania a introdus opțiunea Scania City Safe Window în portiera pasagerului, pentru toate versiunile cabinelor P și L. O fereastră amplasată jos în portiera pasagerului sporește capacitatea șoferului de a detecta utilizatorii vulnerabili de pe drum, cum ar fi copiii, bicicliștii și pietonii aflați în imediata vecinătate a vehiculului.
"Conducătorii auto care lucrează în orașe aglomerate au nevoie de tot ajutorul pe care îl pot obține, astfel încât marjele de siguranță să fie mereu pe partea lor", spune Eng. "O fereastră simplă, analogică, în portieră aduce mai multă clarviziune decât s-ar putea aștepta, reducând, de asemenea, nivelurile de stres. Soluțiile care implică camere și senzori nu reduc în nici un fel capacitatea de a vedea şi a stabili un contact vizual cu alte persoane aflate în trafic", afirmă el.
The Scania City Safe Window poate fi comandată pentru ușa pasagerului pentru toate cabinele P și L, cabinele cele mai frecvent utilizate în aplicațiile urbane. Fereastra restricționează deschiderea ferestrei laterale normale a ușii. Dar aceasta nu are importanță prea mare deoarece fereastra din partea conducătorului auto este folosită pentru predarea documentelor de transport.
"La Scania, lucrăm la mai multe niveluri diferite pentru a minimiza impactul camioanelor noastre asupra lumii din jurul nostru", spune Eng.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.