Un nou proiect de INFRASTRUCTURĂ anchetat de europeni
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare

Comisia Europeană a transmis o scrisoare prin care cere clarificări legate de traseul ales, dar şi de costurile pentru proiectul liniei de metrou Bucureşti-Otopeni (Magistrala 6).
Critica principală adusă de Comisia Europeană vizează traseul stabilit în proiect, de ce punctul de plecare nu este la staţia Piaţa Victoriei şi s-a ales ruta ocolitoare de la staţia existentă 1 Mai, ce trece pe la Romexpo. De altfel, traseul ales pentru linia de metrou ce va lega Bucureştiul de Otopeni a ridicat un mare semn de întrebare de la început.
Un alt aspect la care a făcut referire Comisia Europeană este subestimarea investiţiei pentru construcţia acestei linii de metrou până la Otopeni, dar şi supraestimarea traficului de pasageri. Valoarea investiţiei în linia de metrou ce va lega Capitala de aeroportul Otopeni este de aproximativ 1,3 miliarde de euro (cu TVA inclus), potrivit autorităţilor locale. Proiectul Magistralei 6 de metrou prevede un traseu de 14,2 km şi cuprinde 12 staţii, ar urma să asigure capacitatea de transport a unui număr de 50.000 călători pe oră şi sens.
Articole înrudite
- O autostradă abia inaugurată se închide în România. Care e motivul?
- 3 oameni au murit și alți 5 au fost răniți, după accidentul dintre un microbuz și un camion
- Şofer de camion, la spital după ce a fost agresat de un bărbat. Din ce motiv?
- VIDEO Momentul în care un camion lovește o țeavă și se oprește într-o casă
- 21 de puncte de trecere a frontierei între Austria și Ungaria se închid. Lista completă