Trans Sese: doi șoferi profesioniști, hoți de motorină și de marfă din camioane Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
Doi șoferi profesioniști de la firma Trans Sese, cu sediul în Cluj-Napoca, au fost prinși în timp ce încercau să fure motorină și marfă din camioanele propriei firme.
"Deși nu ne place să facem astfel de anunțuri, dorim să vă prezentăm felul în care doi dintre șoferii noștri au ales să își „rotunjească" veniturile: furând marfă și combustibil.
În imaginile de mai jos, surprinse chiar în curtea bazei de la Cluj, se poate observa cum și-au umplut cabina de bidoane cu motorină și șampoane.
Din păcate, cei doi nu s-au gândit ca orice transport este supravegheat și monitorizat tocmai pentru a descuraja astfel de fapte ilegale și că vor avea de suportat consecințele.
Nu cred ca mai este nevoie să menționăm faptul că făptașii s-au ales cu dosar penal.", a anunțat conducerea firmei Trans Sese.
Trans Sese SRL a luat fiinţă în anul 2007 în Cluj-Napoca şi face parte din Grupul Sese Zaragoza, grup care dispune de o flotă proprie ce însumează 2500 autocamioane echipate cu trailere mega, frigo, trailere normale, etc.
Grupul Sese este prezent în 13 ţări şi dispune de o suprafaţă logistică de 1.200.000 m2 la nivel mondial, un număr de 6200 de angajaţi şi a facturat în anul 2016 peste 480 de milioane de euro.
Trans Sese dipune de o flotă proprie de peste 110 autocamioane echipate cu trailere mega şi trailere normale, două centre logistice ce însumează peste 5000 m2, unul în Cluj Napoca iar cel de al doilea în Bucureşti şi efectuează curse pe tot teritoriul UE.
În 2021, Trans Sese SRL a avut o cifră de afaceri de 133.199.923 lei, un număr mediu de 336 angajați și a raportat o pierdere de 4.673.073 lei.
Uriașele cifre de afaceri ale firmei din ultimii 15 ani și pierderile sau profiturile modeste raportate ne pot duce cu gândul la faptul că Grupul Sese se comportă în România ca alte multinaționale: externalizează profitul.
Există mai multe modalități simple prin care multinaționalele se asigură că îi muncesc pe români dar că nu plătesc taxe pe profit în România.
Într-o primă variantă firma "mamă" din străinătate semnează contractele cu toți clienții și încasează banii. Către firma din România trimite doar suficienți bani să acopere salariile și utilitățile.
Într-o a doua variantă, firma mamă facturează către firma din România o serie de servicii, mai mult sau mai puțin reale, la niște valori puternic umflate.
REZULTATELE FINANCIARE ALE TRANS SESE SRL DIN ULTIMII 15 ANI
Articole înrudite
- „Pradă” de 1.000.000 de euro găsită de poliție într-un camion. Ce ascundea șoferul?
- Un camion a rămas fără marfă și a blocat un Drum Expres
- Cum au ajuns autostrăzile din Germania piste de fugă pentru hoți?
- Doi bărbați au furat 200 litri de motorină dintr-un camion
- Prinși la furat motorină din utilajele de pe șantier