Șerban Popescu, director general Lagermax Autotransport: "Ținem permanent uşile deschise doritorilor de un serviciu sigur şi bine plătit" Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
Director general Lagermax Autotransport, Șerban Popescu, a avut amabilitatea să ne acorde un interviu, în cadrul căruia ne-a vorbit despre trecutul, prezentul și viitorul companiei pe care o conduce.
Ce înseamnă Lagermax, în acest moment, în Europa, cu trecut, prezent și viitor?
Grupul Lagermax împlineşte anul acesta 100 de ani de existenţă pe piaţa logisticii europene. Cred că asta spune totul. În particular dacă discutăm, Lagermax este o forţă mai ales în FVL (finished vehicle logistic). Prezenţa noastră în opt ţări europene (Austria, Slovacia, Slovenia, Croaţia, Ungaria, România, Serbia, Bulgaria) cu parcuri logistice, flote importante care însumează circa 600 de camioane proprii plus tot atâtea ale subcontractorilor, ne permite să oferim clienţilor toată plaja de servicii necesare, în câteva cuvinte, tot ceea ce se întâmplă cu un autoturism după ieşirea de pe banda de fabricaţie şi până la livrarea către clientul final.
Care este istoria Lagermax Autotransport în România?
În România, Lagermax Autotransport a fost înfiinţată, în 1997, la Cluj-Napoca, apoi, în 2001, s-a mutat la Curtici, unde am deschis primul parc logistic pentru autoturisme. În momentul de faţă, putem parca simultan în Curtici 12.000 de autoturisme. Parcul dispune de trei linii de cale ferată interne, precum şi toate facilităţile cerute de către clienţii noştri, inclusiv staţii de încărcare pentru autoturismele electrice. Operăm, în acest moment, o flotă de 165 de transportoare specializate plus circa 100 de subcontractori integraţi, care lucrează exclusiv pentru noi, sub culorile noastre şi în aceleaşi condiţii de calitate ca şi flota proprie. Având în vedere poziţia geografică favorabilă, la intrarea în ţară dar şi în vecinătatea unor importante fabrici de autoturisme, atât din România cât şi din ţară vecină Ungaria, intenţiile noastre de dezvoltare anuală sunt evidente, investiţiile în Curtici depăşind 100 de milioane de euro până acum.
Ce număr de angajați are, în acest moment, Lagermax Autotransport și câți dintre ei sunt șoferi profesioniști?
În momentul de față, avem 360 de angajaţi, din care circa 175 sunt şoferii transportoarelor specializate pentru transport maşini.
Câte posturi de șoferi profesioniști aveți și care sunt principalele avantaje pe care le au cei care se angajează la dumneavoastră?
Cum spuneam, dorinţa noastră de dezvoltare continuă ne face să ţinem permanent uşile deschise doritorilor de un serviciu sigur şi bine plătit. În momentul de față avem deschise 6-7 poziţii pentru şofer pe transport internaţional.
Care sunt veniturile pe care le poate obține un șofer profesionist care se angajează la Lagermax Autotransport?
Fără să spun cifre, vă asigur că plătim probabil cel mai bine în domeniu. Pot să vă spun că şoferii noştri sunt plătiţi la oră în ţările în care operăm, diurna fiind adiţională şi în plus se dau bonusuri pentru calitatea muncii depuse, pentru vechimea în muncă şi în firmă. Noi operăm atât în ţări comunitare cât şi extracomunitare. De aceea, sunt bine veniţi şoferi din toată ţara, chiar şi din ţări extracomunitare ca Serbia,Turcia sau Moldova, noi prestând transporturi în volume importante către aceste ţări.
De asemenea, mai precizez că angajăm și șoferi începători, fără experiență, având un program de training specializat, atât pentru procedurile de încărcare/ descărcare cât și pentru conducerea camionului.
Ce trebuie să facă un șofer profesionist care ar dori să se angajeze la dumneavoastră?
Pur şi simplu să ne trimită un CV la adresa de email Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea. sau să sune la 0741092334. De asemenea, pot și să lase un mesaj pe pagina noastră de Facebook, Lagermax Autotransport România. Mesajul va fi imediat preluat de către colegii mei şi contactată persoana respectivă.
Articole înrudite
- VIDEO. Scania XT Test & Drive: cele mai puternice camioane de construcții supuse încercărilor
- VIDEO. Vulcangas: prima stație de LNG și Bio-LNG din România
- VIDEO. S-a stins din viață Liviu Costache, fost director general al CNADNR
- VIDEO. Starea transporturilor, cu George Niță, director general Holleman
- Peste 100 de șoferi profesioniști, amendați în Timișoara