Criza șoferilor de camioane, atentat la economia națională
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
„Dacă nu ai şoferi, nu cumperi camioane noi şi nu poţi extinde flota. Este o problemă pe care o au companiile de transport în toată Europa de Est şi chiar în Europa de Vest“.
Robert Vass, country manager pentru România şi Ungaria al DKV Euro Service, companie care oferă servicii legate de carduri de combustibili pentru transportatori, plata taxelor de drum şi returnări de TVA pentru combustibili, spune că jucătorii din transporturi se confruntă cu o serie de probleme care vor transforma întreaga industrie. „Dacă nu ai şoferi, nu cumperi camioane noi şi nu poţi extinde flota. Este o problemă pe care o au companiile de transport în toată Europa de Est şi chiar în Europa de Vest. Din acest motiv, multe companii păstrează businessul actual şi mizează pe schimbări calitative precum camioane mai noi care să consume mai puţin, mai uşoare pentru a transporta mai mult şi cu motoare cu cea mai nouă tehnologie pentru a avea taxe de drum cât mai mici“, explică Robert Vass. Totodată, el spune că numărul companiilor de transport de pe piaţa locală va scădea pe termen mediu pe fondul consolidărilor din transporturi, arată zf.ro
Articole înrudite
- Cozi uriașe la RAR. Care este motivul?
- Camioane blocate din cauza zăpezii. Unele nu aveau anvelope de iarnă
- Șofer român de camion „le-a mutat nasul” polițiștilor nemți. Cât de beat era?
- Un camion a derapat de pe carosabil la Călărași
- Un camion a căzut în groapa unde a aruncat ilegal mizerie. L-au scos cu macaraua