Căldura devastează trenurile! Restricții uluioare
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Viteza de circulație a trenurilor ar putea fi redusă cu 20-30 de kilometri/oră față de viteza normală pe unele tronsoane, începând de marți și până la finele săptămânii, din cauza temperaturilor ridicate prognozate, informează CFR SA.
"CFR SA vă informează că, începând de astăzi, 1 august 2017, și până la sfârșitul săptămânii, când sunt prognozate temperaturi maxime cuprinse între 37 și 39 de grade în aer în majoritatea regiunilor, conform informărilor transmise de ANM, s-au luat măsuri speciale pentru desfășurarea traficului feroviar în condiții de siguranță. Astfel, personalul de întreținere a infrastructurii feroviare efectuează revizii suplimentare pe rețea în regiunile aflate sub atenționare de Cod galben și Cod portocaliu, prin verificarea directă a căii, măsurarea și înregistrarea permanentă a evoluției temperaturilor la nivelul șinei, iar, în intervalele orare în care temperatura în șină va depăși 50 de grade, pe tronsoanele unde situația o impune se reduce viteza de circulație a trenurilor cu 20-30 km/h față de viteza normală, astfel încât traficul feroviar să se desfășoare în depline condiții de siguranță. Menționăm faptul că aceste măsuri respectă normele de siguranță feroviară în astfel de situații speciale", conform comunicatului CFR.
De asemenea, CFR SA avizează permanent operatorii de transport feroviar de călători și de marfă (OTF) când se impune reducerea vitezei de circulație și pe ce tronsoane se va lua această măsură, astfel încât operatorii de transport feroviar de călători să informeze pasagerii din trenurile aflate deja în circulație sau care urmează să circule în ziua respectivă, despre condițiile de trafic.
Măsurile speciale care se iau pentru siguranța traficului feroviar în perioade caniculare vizează revizii suplimentare pe rețea în regiunile aflate sub atenționare de temperaturi ridicate, însoțirea trenurilor cu personal de specialitate, în vederea identificării potențialelor pericole, măsurarea și înregistrarea permanentă a evoluției temperaturilor la nivelul șinei, reducerea vitezei de circulație a trenurilor cu 20-30 km/h față de viteza normală pe anumite intervale de stații și avizarea permanentă a operatorilor de transport feroviar de călători și de marfă (OTF) și transmiterea operativă a intervalelor de stații unde trebuie să reducă viteza de circulație.
Compania Națională de Căi Ferate 'CFR' SA este compania care administrează infrastructura feroviară publică.
Articole înrudite
- Cozi uriașe la RAR. Care este motivul?
- Camioane blocate din cauza zăpezii. Unele nu aveau anvelope de iarnă
- Șofer român de camion „le-a mutat nasul” polițiștilor nemți. Cât de beat era?
- Un camion a derapat de pe carosabil la Călărași
- Un camion a căzut în groapa unde a aruncat ilegal mizerie. L-au scos cu macaraua