C5. Grindeanu- Întâiul dușman al transportatorilor rutieri români Recomandat

C5. Grindeanu- Întâiul dușman al transportatorilor rutieri români

COLOANA A CINCEA. Doamnelor și domnilor, e oficial: prostia anti-românescă de la vârful Ministerului Transporturilor și Infrastructurii nu cunoaște limite!!!

Ministrul Sorin Grindeanu a anunțat cu emfază că pregătește scutiri de taxe pentru transportatorii rutieri. Dar nu pentru cei din România, ci pentru cei din Republica Moldova, care le "saltă" marfa transportatorilor rutieri români.
În loc de concluzie: Ca marea masă a "bizonilor" care au fost la guvernare în ultimii 30 de ani, "grindeanul" uită de unde îi vin banii pentru salariul "nesimțit" de ministru!

Noi rămânem tot ca proștii
Portul Constanța este, în aceste zile, sufocat de containere. După ce armata rusă a invadat Ucraina, toate containerele care treceau prin portul Odessa au fost redirecționate spre portul Constanța.
Părea că avem de a face cu o gură de aer pentru transportul rutier românesc, care a fost spulberat după intrarea în vigoare a prevederilor Pachetului Mobilitate 1. În dorința de a-și proteja proprii transportatori și, automat, veniturile bugetare proprii, guvernanții din Vest "și-au dat mâna peste" Europa și au votat un pachet legislativ protecționist care are ca singur scop distrugerea firmelor de transport rutier din Est.
Năuciți de perversitatea Vestului, transportatorii rutieri români au crezut pentru o clipă că "a venit soarele și pe strada lor"!
În loc de concluzie: Grindeanu a avut grijă ca, în mare viteză, să "mute soarele" pe strada transportatorilor din Republica Moldova!

Discriminare pe față
Portul Constanța preia în acest moment toate containerele cu marfă destinate Republicii Moldova. Într-o explozie de "galanterie" pe banii transportatorilor rutieri români, "Întâiul Prostănac al Transporturilor" s-a grăbit să asigure cadrul legal discriminatoriu prin care transportul acestor containere să fie făcut doar de către operatorii moldoveni, pe culoare dedicate, pe relația Port Constanța - Vama Albița, pe două trasee autorizate. Mai mult, ca discriminarea să mergă până la capăt, operatorii moldoveni de transport vor fi scutiți de la plata autorizațiilor speciale de transport (AST), în timp ce firmele românești de transport trebuie să le plătească.
În loc de concluzie: Un vechi proverb românesc i se aplică bine "Prostănacului": "Să te ferească dumnezeu de prostul harnic"!

Trădarea intereselor naționale
"Legislația în domeniul transporturilor din Republica Moldova permite circulația, fără plata unor tarife suplimentare, pentru vehicule ce transportă containere având o masă totală mai mare decât cea permisă pe teritoriul României, cu până la 5,0 tone, înălțimea vehiculului în poziție de drum fiind de până la 4,50 m față de 4,00 m permisă în România.

Astfel, din datele transmise rezultă următoarele:
• un număr foarte mare de containere ISO cu mărfuri destinate republicii Moldova nu au mai putut fi descărcate în portul Odessa fiind redirecționate către portul Constanța; în prezent sunt stocate câteva sute de astfel de containere;
• față de masele și dimensiunile maxime admise în circulație pe drumurile publice din România, pentru transportul acestor containere, cele destinate Republicii Moldova prezintă următoarele depășiri:
• masa totală 49,0 tone, față de 44,0 tone maxim admis (se consideră acoperitor 50,0 tone);
• înălțimea maximă a vehiculului în poziție de drum, 4,50 m față de 4,00 m maxim admis.

Luând în considerare un vehicul având caracteristicile:
a) masa totală 50,0 tone;
b) înălțimea 4,50 m;
c) lățimea 2,60 m;
d) fără depășiri ale lungimii maxime admise,

Ținând cont de cele menționate mai sus, au fost identificate următoarele traseele posibile, având în vedere restricțiile de circulație pe rețeaua internă dar și pe podurile de peste Prut, astfel:
1) Constanța port – DN39 – Agigea – DN39 – A4 – DN2A – Mihail Kogălniceanu – DN2A – Hârșova – Giurgeni – DN2A - Țăndărei – DN21A – Bărăganul – DN 21 – Brăila – MG BR – DN2B – Galați – DN26 Murgeni - DN24A – Huși – DN24B – Albița PTF, însumând aproximativ 423 km;
2) Constanța port – DN39 – Agigea – DN39 – A4 – DN2A – Mihail Kogălniceanu – DN2A – Hârșova – Giurgeni – DN2A – Țăndărei – DN2A – Slobozia – DN2A – Urziceni – DN2 – Râmnicu Sărat – DN2 – Tișița – DN24 – Varianta ocolire Tecuci - DN24 – Bârlad – DN24 – Crasna - DN24B – Huși - DN24B – Albița PTF, însumând aproximativ 520 km.", se spune în Referatul de aprobare al Ordinului ministrului Transporturilor.

" Art. 1. – Se aprobă derogările de la aplicarea tarifelor prevăzute în anexa nr. 1 și nr. 2 la Ordinul ministrului transporturilor nr. 1836/2018 pentru aprobarea unor tarife aplicate de Compania Națională de Administrare a Infrastructurii Rutiere - S.A., pentru vehiculele rutiere înmatriculate în Republica Moldova, în următoarele condiții:

1. Vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul tractor înmatriculat în Republica Moldova, indiferent de țara de înmatriculare a semiremorcii tractate de acestea;
2. Vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul cu două axe cu semiremorcă cu 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de până la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 47,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m;
3. Vehiculele sunt compuse dintr-un autovehicul cu 3 axe cu semiremorcă cu două sau 3 axe care transportă unul sau mai multe containere sau cutii mobile, cu o lungime maximă totală de până la 45 de picioare, dacă masa totală a vehiculului este mai mică sau cel mult egală cu 50,0 tone și înălțimea mai mică sau cel mult egală cu 4,50 m;
4. Punctul de origine al traseului este portul Constanța iar destinația finală a traseului pe teritoriul României este Albița PTF;", se spune în Ordinul "trădător al intereselor naționale", semnat de Grindeanu.

Cunoscuți publicului din țară și străinătate pentru "nasurile maro", cei din Consiliul de Administrație al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere din România (CNAIR) și-au dat imediat acordul pentru aberația anti-românească a celui poreclit "Lino-leul" Transporturilor.

Cu alte cuvinte, deși distrug drumurile românești cu transporturi cu greutăți prea mari, transportatorii din Republica Moldova nu plătesc niciun "leuț".
Pentru "proștii" care au avut "impertinența" să își facă firme de transport într-o țară cu un ministru al Transporturilor prostănac nu există decât două soluții, dacă transportă containere din portul Constanța: ori plătesc AST-uri, ori plătesc amenzi usturătoare!
În loc de concluzie: Gestul "Întâiului Prostănac al Transporturilor" ne reamintește că cel mai mare dușman al românului este românul și că cel mai mare inamic al companiilor private românești este Guvernul României!

REFERAT PENTRU APROBAREA OMT


Browserul pe care îl folosiți nu are un plugin pentru redarea fișierelor PDF.
În acest caz, puteți da click aici pentru a descărca documentul PDF.


PROIECTUL ORDINULUI MINISTRULUI TRANSPORTURILOR


Browserul pe care îl folosiți nu are un plugin pentru redarea fișierelor PDF.
În acest caz, puteți da click aici pentru a descărca documentul PDF.


 

Genul programului: PAMFLET!
Coloana a cincea este o rublică de pamflet și trebuie tratată ca atare.
Le mulțumim tuturor prietenilor noștri care ne sprijină cu informații de calitate premium.
Îi rugăm pe toți cei care vor să ne trimită informații, documente, fotografii sau videoclipuri să ne contacteze prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.