C5. "Gogoriță" bagă spaima în "Piștol Gol" Recomandat

C5. "Gogoriță" bagă spaima în "Piștol Gol"

COLOANA A CINCEA. După ce a fost aproape un an și jumătate director general al Companiei Naționale de Administrarea a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), Mariana Ioniță "Gogoriță" "trage din orice poziție" în actualul șef al Companiei, Cristian Pistol.

Prin "mașinațiunile golănești" ale fostului ministru și pușcăriaș Miron Mitrea, Gogoriță, a fost numită, începând cu 30 decembrie 2021, în funcția de secretar general al Ministerului Transporturilor și Infrastructurii (MTI).
Din această poziție, Ioniță îl umilește public pe Pistol de fiecare dată când îl prinde. Gogoriță este convinsă că Piștol Gol a săpat-o constant în perioada în care îi era subaltern la CNAIR și că, în acest fel, a reușit să îi "fure" funcția.
Ioniță a observat că, imediat după numirea pe funcția de director general, Pistol a făcut o perioadă pe "fata mare" apoi, brusc, a ieșit foarte mult "la rampă".
Pe Gogoriță o scoate din minți că Piștol Gol merge la tot felul de întâlniri, simpozioane, conferințe, lucru pe care ea evita să îl facă, în perioada în care a fost director general, pentru a nu stârni invidia șefilor ei.
Acum, la fiecare întâlnire, Ioniță îl apostrofează public pe Pistol.
În loc de concluzie: Dacă "Piștol Gol" spune ceva banal de genul "S-a încălzit vremea!", sare imediat "Gogoriță" și spune: "Băi, tâmpitule, nu ești capabil nici să asculți și să înțelegi prognoza meteo! Vremea se răcește, băăă!!!".

"Narcis Ioniță" versus "Mariana Neaga"
Mariana Ioniță rămâne, în istoria infrastructurii rutiere românești, alături de Narcis Neaga: în perioada în care au fost directori generali, amândoi au prăbușit câte o autostradă.
Lotul trei al autostrăzii Sebeș-Deva, între Sălişte şi Cunţa, inaugurat cu mare pompă electorală de Victor Ponta şi Ioan Rus, în noiembrie 2014, a fost închis la începutul lunii septembrie 2015, din cauza unor crăpături în asfalt.
Şeful CNADNR de la acea vreme, Narcis Neaga, a spus iniţial că sunt nişte crăpături minore, fără importanţă, atingându-şi nivelul de incompetenţă şi, contrazis de realitate, a întors-o cum că problemele ar fi fost cauzate de infiltraţii de apă la 10 metri sub autostradă. După care, contrar celei mai elementare logici, a dat vina pe alunecările de teren, iar ulterior a invocat vicii ascunse pentru lucrările de terasamente (constructorii înţeleg aberaţia), sfârşind prin a spune că problemele au apărut din cauza "execuţiei necorespunzătoare a lucrărilor" realizate de compania italiană Salini Impregilo.
În realitate, cauza a fost înlocuirea consultantului și a personalului acestuia, cu calificarea corespunzătoare, cu angajații DRDP Brașov, care nu aveau niciun fel de experiență în supervizare.
Vina a purtat-o exclusiv Narcis Neaga care a decis deschiderea în totalitate a autostrăzii Sibiu-Orăştie, înaintea alegerilor prezidenţiale din noiembrie 2014, pentru ca Victor Ponta să nu îl dea afară din poziția de director general interimar al CNADNR.
În anul 2014 au fost deschiși doar 50 de kilometri de autostradă.
Consecința directă a jocului lui Narcis Neaga, pe atunci încă director general al CNADNR (actuala CNAIR): în septembrie 2015, o porțiune din Autostrada Sibiu-Deva s-a prăbușit. O porțiune de 20 de kilometri între Cunța și Săliște a fost închisă pentru lucrări ample de reparații. Abia în octombrie 2016, autostrada a fost redată circulației.
În loc de concluzie: După ce a scăpat cu greu din ghearele procurorilor, Neaga a reușit să se mai instaleze încă odată pe scaunul de director general al CNAIR.

"Gogoriță - Prăbușiță"
A avut și Mariana Ioniță partea ei de glorie într-un contract semnat și derulat, în mandatul ei, cu Dorinel "Așa-dăm-noi-bună-ziua" Umbrărescu.
Contractul pentru subsecțiunile Nădășelu-Mihăiești și Mihăiești-Zimbor ale Autostrăzii "Ce-ne-a-țepuit-Bechtel" Transilvania a fost semnat, pe 22 septembrie 2020, cu asocierea Spedition UMB SRL-Tehnostrade SRL-Electromontaj SA, pentru suma de 1,39 de miliarde de lei.
La începutul lunii septembrie 2021, a avut loc o alunecare majoră de teren pe traseul autostrăzii A3, între Nădășelu și Zimbor, chiar în apropiere de localitatea Nădășelu, pe șantierul unde constructorul român Dorinel "Pe-vremuri-vindeam-ismene" a intrat în forță încă de la începutul anului.
Doar o lună mai târziu, o nouă alunecare de teren s-a petrecut pe traseul autostrăzii A3, între Nădășelu și Zimbor, în apropiere de localitatea Sâncraiu Almașului.
Mariana Ioniță nu a reușit să răspundă nici până în ziua de azi la întrebarea firească: a fost eroare de execuție sau eroare de proiectare?
În loc de concluzie: În CV-ul personal, "Gogoriță" poate trece la secțiunea "Autostrăzi prăbușite" mențiunea "Da, am făcut!".

Genul programului: PAMFLET!
Coloana a cincea este o rublică de pamflet și trebuie tratată ca atare.
Le mulțumim tuturor prietenilor noștri care ne sprijină cu informații de calitate premium.
Îi rugăm pe toți cei care vor să ne trimită informații, documente, fotografii sau videoclipuri să ne contacteze prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.