C5. Autostrada A0: "calitate turcească" la un "preț cumsecade" Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
COLOANA A CINCEA. Anul viitor am fi putut avea primele loturi din autostrada de centură a Bucureștiului -A0- date în circulație, la o calitate care să le permită să reziste în timp.
Însă, loturile 1 și 2 ale autostrăzii A0 Sud au fost "oferite pe tavă" firmei turcești de construcții Alsim Alarko Sanayi Tesisleri ve Ticaret AS și visurile noastre de a avea un ring al Capitalei s-au năruit.
Sub "înaltul patronaj" al unei asocieri de firme de consultanță, Egis International SAS (Franța) – Metroul – Search Corporation – Italrom Inginerie Internationala, "turcaleții" își fac efectiv de cap pe lotul 2 al A0, în cadrul unui contract pe care l-au semnat în martie 2019.
Pentru că beneficiază de protecția pseudo-ministrului Transporturilor, "pafaristul" Sorin Grindeanu, turcii au ajuns la o performanță greu de egalat: tot balastul stabilizat de pe lotul 2 al A0 s-a fisurat.
În loc de concluzie: Pe A0, "turcaleții face ce vrea mușchiul lor"!
Pepinieră de artiști-consultanți
Asocierea de consultanți, din care face parte și controversatul personaj tragi-comic "Maicăl Jecksăn" Stanciu, l-a pus rezident pe acest lot 2 pe un adevărat "artist al poporului". Inginerul Constantin Mazilu, cel care ar trebui să stea tot timpul pe șantier și să se asigure că turcii respectă calitatea lucrărilor, trece pe acolo doar la ședințele săptămânale.
În loc de concluzie: Ce "face turcaleții" pe lotul 2 al A0 și "despre ce luptă ei", mamele consultanților "știe"?
Cum se fură la materiale
În mod normal, tot balastul stabilizat fisurat ar trebui aruncat. Acest lucru nu este însă luat în calcul deoarece, spun oamenii, turcii l-ar fi "uns" pe Dorel "Puiu" Călinescu, directorul de la Calitate din CNAIR, ca să închidă ochii. Mai mult, în loc să îi oblige pe turci să facă lucrări de calitate, "Puiu" Călinescu îi învață să pună mai puțin ciment în balastul stabilizat.
În loc de 6%, turcaleții pun doar 3-4% ciment și astfel, la un milion de metri cubi, se fură cantități imense de material.
În loc de concluzie: "Economia" de ordinul milioanelor de euro pe care o fac turcii la îndemnul lui Dorel, șeful de la Calitate din CNAIR, va face ca, în 7-8 ani, lotul 2 al A0 să înceapă să se taseze. Alți bani, altă distracție, același Dorel!!!
Genul programului: PAMFLET!
Coloana a cincea este o rublică de pamflet și trebuie tratată ca atare.
Le mulțumim tuturor prietenilor noștri care ne sprijină cu informații de calitate premium.
Îi rugăm pe toți cei care vor să ne trimită informații, documente, fotografii sau videoclipuri să ne contacteze prin e-mail la adresa: Această adresă de email este protejată contra spambots. Trebuie să activați JavaScript pentru a o vedea..