220 milioane lei plătește CNAIR doar pentru supervizarea lucrărilor de drumuri
În 2022 CNAIR a semnat 14 contracte de supervizare a lucrărilor de construcție pentru 226,93 km de autostradă, valoarea acestora fiind de 222.031.096,24 lei fără TVA.
În 2022 CNAIR a semnat 14 contracte de supervizare a lucrărilor de construcție pentru 226,93 km de autostradă, valoarea acestora fiind de 222.031.096,24 lei fără TVA.
Sunt fisuri în planşeul Pasajului Unirii. Primăria Sectorului 4 a anunţat că circulaţia rutieră din zona Piața Unirii va fi restricţionată, la intersecţia dintre strada Halelor şi Splaiul Independenţei, precum şi la intersecţia bulevardelor Corneliu Coposu şi I.C. Brătianu.
Vineri, 13.01.2023, CNAIR a inițiat consultarea publică privind traseul autostrăzii Ploiești –Brașov.
Compania de Drumuri a semnat contractul pentru finanțarea etapei de proiectare a Autostrăzii Brașov – Făgăraș, Comisia Europeană urmând să suporte 16 milioane de lei din valoarea totală a proiectului de 22 de milioane lei.
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar, a semnat în data de 20.08.2018, Contractul de Finanțare nr. nr. 13, pentru Proiectul ”Construcția Variantei de Ocolire Tecuci”, finanțat prin Programul Operațional Infrastructura Mare 2014-2020, Axa Prioritara 2-Dezvoltarea unui sistem de transport multimodal, de calitate, durabil și eficient, OS 2.1-Apel de proiecte pentru DEZVOLTAREA INFRASTRUCTURII RUTIERE- proiecte noi de investiții, Operațiunea-Creșterea mobilității pe rețeaua rutieră TEN-T globală.
Autostrada A 10 Sebeș-Turda, deși a fost deschisă circulației de abia doi ani, riscă să „o ia la vale”, în zona dealului de la Pârâul Iovului. Pe această porțiune a apărut o alunecare a taluzului în rambleu (vezi imaginile video), existând un risc ca terasamentul să se deterioreze mai tare și alunecarea să se extindă.
După zeci de ani în care a suferit din cauza lipsei de șosele de mare viteză, Moldova se pregătește pentru primii ei kilometri de autostradă. Nu vor fi gata în 2023, dar dacă se va lucra susținut, cel mai probabil se va circula în 2024 sau 2025 pe câtiva zeci de kilometri de autostradă din A7 și A8.
CNAIR a semnat în 2022 un număr de 48 contracte finanțate din fonduri europene în valoare de 24 miliarde lei fără TVA, cu 2,07 miliarde lei mai mult decât în perioada 2017 – 2021.
Dacă nu se va întâmpla ceva catastrofal, va fi un an peste medie, chiar dacă mergem exclusiv din inerție pe obiective (aproape) sigure: 78,5 kilometri noi de autostradă și drum expres. Țintim 110,5 kilometri cu puțin noroc și mult chef de muncă și visăm măcar câteva luni la un RECORD de 126 kilometri!