Infrastructura

Suprafața totală a gropilor însumează 80 km pătrați

Suprafaţa totală a gropilor existente pe şoselele României însumează mai mult de 80 de kilometri pătraţi, arată o statistică a Companiei Naţionale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR), care anunţă, luni, demararea lucrărilor de reabilitare şi „punere în ordine” a drumurilor.

Citeşte mai departe ...

Stadiul metroului din Drumul Taberei. Pe unele segmente evoluția e de numai 15%

Lucrările de finisaje la staţiile Favorit şi Orizont de pe linia de metrou Drumul Taberei sunt executate în proporţie de 98%, la staţia Râul Doamnei, lucrările de structură sunt gata în proporţie de peste 90%, iar finisajele 15%, iar la Romancierilor, finisajele sunt făcute în proporţie de 90%, în timp ce la staţia Parc Drumul Taberei, unde sunt 5 căi de acces la metrou şi două la peroanele de tramvai, 63% din finisaje sunt realizate, anunţă Ministerul Transportului după o vizită a ministrului Lucian Şova pe şantierele Magistralei 5 de metrou Râul Doamnei – Eroilor. Acesta le-a cerut constructorilor şi celor din conducerea Metrorex să accelereze la maximum ritmul de lucru, promiţând la rândul său că va ua măsuri pentru a putea fi făcute şi recepţii parţiale ale lucrărilor.

Citeşte mai departe ...

Ministerul Transporturilor măsluiește numărul de kilometri

Ministerul Transporturilor susţine că în România au fost construiţi, anul trecut, 23,78 de kilometri de autostradă. În realitate însă este vorba nu de construcţia, ci de finalizarea unor bucăţi din două loturi de autostradă care aveau în total 54 de kilometri şi la care lucrările începuseră în 2013 şi 2014 şi aveau termen de predare 2016.

Citeşte mai departe ...

Îi trecere autostrada prin sufagerie

O familie din Alba Iulia trăieşte de câţiva ani o dramă provocată de construcţia la câţiva metri de locuinţă a autostrăzii Sebeş - Turda. Autorităţile au decis să exproprieze 850 de metri pătraţi din terenul familiei Lăncrănjan, fără însă a-i anunţa pe proprietari. Jumătate din casă este acum în extravilan, iar cealaltă jumătate - în intravilan. 

Citeşte mai departe ...

OFICIAL. Cât ar costa și când s-ar putea finaliza Centura București

Bucureștiul ar putea avea o centură modernă, cu mai multe benzi, sensuri despărțite, intersecții cu pasaje și fără conflicte de trafic, dar și o autostradă nouă de centură - A0 pe inelul exterior - până în 2024 dacă autoritățile de la drumuri ar respecta un plan detaliat realizat de un consultant extern la comanda Băncii Europene de Investiții. Planul detaliat obținut de HotNews.ro a fost finalizat de curând și prevede investiții de circa 1,7 miliarde de euro și un studiu detaliat de trafic și al soluțiilor potrivite pentru mai multe intersecții. Toate proiectele pot fi realizate din bani europeni, iar singura condiție acum este ca autoritățile de la drumuri să respecte planul conturat de experții BEI.

Citeşte mai departe ...

Bani cu nemiluita pentru drumuri!

În perioada 30 aprilie - 2 iulie 2018 este deschisă o sesiune de apeluri de proiecte pentru finanţări nerambursabile destinate modernizării drumurilor de interes regional din Bucureşti-Ilfov, Vest şi Muntenia, în cadrul Programului Operaţional Regional.

Citeşte mai departe ...

Trei kilometri de autostradă care trebuiau finalizați de șase ani

În zona Petricani - Pipera ar urma să fie deschisă traficului în acest an și ultima porțiune aflată în construcție din autostrada A3 București - Ploiești. Șantierul pentru ultimii 3 km din Petricani în Popasului este în stadiu avansat, iar noi imagini din dronă realizate de Asociația Construim România arată cum se va lega „ciotul” de autostradă de șoseaua Petricani, cum va arăta rondul de la Gherghiței și pasajul de autostradă peste calea ferată București-Constanța.

Citeşte mai departe ...

Război total pe Centura București. Primăria Vs Ministerul Transporturilor

Centura Capitalei ar putea trece de la Compania de Drumuri din subordinea Ministerului Transporturilor la Primăria Capitalei, susține primarul Gabriela Firea, care a declarat că o astfel de decizie a fost luata „principial”. Pe de altă parte reprezentanții Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere au infirmat că o astfel de decizie a fost luată și fac trimitere la un răspuns oferit anul trecut în care detaliau imposibilitatea legală de a face acest transfer, având în vedere că pe centură sunt proiecte pe fonduri europene. Surse din Minister spun că o decizie fermă nu s-a luat, ci abia s-a înființat un grup de lucru cu specialiști de la Ministerul Transporturilor, PMB și CNAIR pentru a studia aspectele legale.

Citeşte mai departe ...
Abonează-te la acest feed RSS

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.