Autostrăzile din Moldova nu vor fi licitate nici măcar în 2021
Cu excepția centurii Bacău care avansează într-un ritm foarte bun, autostrăzile Moldovei A7 și A8 merg înainte cu pași mici și foarte mici.
Cu excepția centurii Bacău care avansează într-un ritm foarte bun, autostrăzile Moldovei A7 și A8 merg înainte cu pași mici și foarte mici.
Compania Consitrans SRL e singura care a depus o ofertă pentru contractului de completare/revizuire a Studiului de Fezabilitate și elaborarea proiectului tehnic pentru Autostrada București – Brașov, tronsonul Ploiești – Brașov, anunță Ministerul Transporturilor.
Imagini noi de la Pasajul Domnești unde se lucrează cu un ritm susținut, iar progresul este vizibil de la o săptămână la alta.
Contractul pentru proiectarea și execuția acestei variante ocolitoare de 11,28 km a fost semnat de CNAIR cu asocierea condusă de compania Tehnic Asist în octombrie 2018 pentru 132 milioane lei fără TVA. Proiectarea ar fi trebuit să dureze 8 luni, iar execuția lucrărilor 22 de luni, însă ca multe alte proiecte similare, și aici au apărut problemele încă din faza de proiectare.
COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Solicitant, a elaborat și depus in data de 02.11.2020 Cererea de Finanțare pentru proiectul„Elaborare Studiu de Fezabilitate si Proiect Tehnic de Executie pentru realizarea a 9 noduri rutiere pe Autostrazile A1, A2, A3” .
Într-un an de guvernare, au fost semnate contracte pentru proiectare şi execuţie pentru 436 de km de autostrăzi, drumuri expres, variante ocolitoare şi drumuri naţionale în valoare de 8,2 miliarde lei şi s-au dat în trafic 45,6 km de autostradă, a declarat marţi ministrul Transporturilor, Lucian Bode, la prezentarea bilanţului în domeniu după un an de guvernare. Până la finalul anului îşi propune să recepţioneze încă 43 km de autostradă şi 172 de km de variante ocolitoare şi drumuri naţionale, în total 315 km de infrastructură rutieră modernizată.
Pe Sebeș-Turda lotul 1 italienii de la Pizzarotti au început în ultima perioadă să lucreze într-un ritm mai susținut, după 6 ani de contract în care au tărăgănat nepermis de mult finalizarea proiectului, profitând la maximum de fiecare blocaj nesoluționat de statul român.
Pe Sebeș-Turda lotul 2 grecii de la Aktor au turat motoarele în ultimele săptămâni, ajungând în ceasul al 12-lea, la 6 ani de la debutul contractului, la un ritm de lucru corespunzător pentru o asemenea lucrare. Stadiul fizic se apropie de 80%.
Autostrada Sibiu-Pitești tronsonul 1 între Sibiu și Boița se apropie de 30% stadiu fizic, ritmul lucrărilor fiind unul extrem de bun.