Va fi anul 2024 unul de excepție pentru camioanele electrice? Recomandat
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
După un an 2023 prost, noul an pare promițător pentru camioanele comerciale alimentate cu baterii electrice și pile de combustie cu hidrogen.
Anul trecut, o creștere semnificativă a volumului a ocolit camioanele electrice de mare tonaj din mai multe motive: Infrastructura de încărcare a întârziat; rechemările în service pentru incendii la baterii au întârziat punerea în circulație a multor camioane; iar problemele financiare au pus în pericol doi producători de baterii.
Cu toate acestea, veștile nu au fost numai rele.
Dezvoltatorii imobiliari au investit și au început să construiască depozite de încărcare electrică. Autonomia la o singură încărcare s-a îmbunătățit. Un nou producător de baterii axat pe chimia litiu-fosfat de fier a reușit să parcurgă mai mult de 600 de mile cu o singură încărcare, chiar dacă la un vehicul de pasageri.
În ciuda provocării continue de a adapta camioanele electrice la o încărcare convenabilă și fiabilă, se pare că anul 2024 ar putea scăpa de unele dintre problemele de creștere din 2023.
Următoarea generație de camioane electrice promite o autonomie mai mare
Producătorii de camioane cu tradiție vor aduce în SUA camioanele electrice cu baterii de generație următoare, după debutul european din acest an. Aceștia au putere financiară și putere de inginerie din operațiunile globale.
Analiza pe larg AICI
Articole înrudite
- Camioane blocate din cauza zăpezii. Unele nu aveau anvelope de iarnă
- Șofer român de camion „le-a mutat nasul” polițiștilor nemți. Cât de beat era?
- Un camion a derapat de pe carosabil la Călărași
- Un camion a căzut în groapa unde a aruncat ilegal mizerie. L-au scos cu macaraua
- Un șofer care a lovit mortal o femeie cu camionul, doar amendat. Cum s-a întâmplat?