Sigure și eficiente – unități de răcire pentru transport de la Schmitz Cargobull Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
De peste 12 ani, Schmitz Cargobull oferă soluții proprii în domeniul unităților de răcire pentru transport cu S.CU (Semi-trailer Cooling Unit), care este optimizată pentru corpurile frigorifice realizate din FERROPLAST® și sistemul telematic TrailerConnect®.
Gama de produse include două sisteme electrice (S.CU e80 și S.CU ep85) și două unități alimentate cu motorină (S.CU d80 și S.CU V2.0).
Toate unitățile de răcire pentru transport S.CU sunt proiectate pentru a se potrivi cu semiremorca frigorifică S.KO COOL și sunt echipate din fabrică cu un contract de service pe 24 de luni, care include monitorizare proactivă și sistemul telematic TrailerConnect®. Contractele pot fi extinse în orice moment. Într-o perioadă în care șoferii sunt greu de găsit, confortul joacă un rol important, motiv pentru care toate unitățile de răcire pentru transport S.CU sunt echipate standard cu Kitul de Reducere a Zgomotului pentru reducerea optimă a zgomotului. În plus, acestea dispun de o navigare intuitivă a meniului pe unitatea de control. Toate datele și funcțiile, cum ar fi comunicarea bidirecțională, RemoteStart și cargosetările, sunt integrate în sistemul telematic TrailerConnect®. Pe lângă înregistrările de temperatură, toate informațiile necesare sunt disponibile pe afișajul unității S.CU. Informațiile nu doar că pot fi vizualizate, dar datorită comunicării bidirecționale, acestea pot fi și controlate activ, de exemplu setările de temperatură sau comutatorul de contact al ușii.
Toate unitățile de răcire de la Schmitz Cargobull sunt conectate cu remorca inteligentă ca „dispozitive mobile” și dispun de un software prietenos pentru utilizator, care poate fi actualizat și „over-the-air”. Acest lucru înseamnă că software-ul unității de răcire pentru transport poate fi actualizat wireless.
Cargosetările de la Schmitz Cargobull
Cu cargosetările, Schmitz Cargobull face un pas inovator către digitalizarea și conectivitatea în continuare a logisticii de transport. În trecut, setările de temperatură, modurile de operare și blocarea ușilor puteau fi configurate individual prin portalul TrailerConnect®, dar acum este posibil să se creeze setări de operare preconfigurate – cargosetările – pentru S.CU și să fie transferate „over-the-air” la unitatea de răcire pentru transport. Setările de operare preconfigurate asigură că pentru fiecare sarcină de transport frigorific, bunurile transportate rămân întotdeauna la temperatura corectă. Acest lucru este realizat prin simpla creare de cargosetări în portalul TrailerConnect®, transmiterea directă a acestor setări de încărcare prin aer la unitatea de răcire, iar șoferul le activează simplu prin afișajul S.CU. Selectarea flexibilă a diferitelor moduri de operare evită erorile costisitoare de operare manuală de către șoferi sau personalul din depozit.
S.CU d80
S.CU d80 este modelul de bază pentru piața de mare volum. Circuitul de răcire a fost proiectat pentru a satisface cerințele din segmentul de mijloc, de exemplu cu condensatorul său microcanal și un compresor scroll. S.CU d80, cu motorul său diesel robust Perkins, este de asemenea potrivit pentru transportul în țări cu calitate scăzută a combustibilului. Sistemul are o capacitate de răcire de până la 14.000 W și o capacitate de încălzire de până la 10.500 W și, datorită consumului redus și emisiilor de zgomot reduse de 94,9 dB(A), este acum cea mai silențioasă unitate de răcire pentru transport disponibilă pe piață. S.CU d80 este disponibilă într-o versiune MonoTemp.
S.CU V2.0 cu mod de performanță
Cererea de eficiență a unei unități de răcire pentru transport devine din ce în ce mai importantă în contextul creșterii costurilor combustibilului. Cu modul de performanță pentru S.CU V2.0, șoferul dispune de o setare optimizată a unității de răcire pentru orice tip de mărfuri. Cu motorul său diesel eficient common rail și modul de performanță, S.CU V2.0 impresionează prin economii de combustibil de până la 15%.
Modul de performanță include, de asemenea, un mod start-stop în operare pe rețea. Controlul performanței este disponibil cu cel mai recent software capabil de actualizări „over-the-air” și poate fi rezervat pentru trailerele existente cu o unitate de răcire S.CU 2.0 prin TrailerConnect®. Activarea va avea loc automat. În acest fel, Schmitz Cargobull contribuie nu doar la reducerea CO2 pentru produsele noi, ci și pentru unitățile de răcire S.CU V2.0 deja existente pe piață.
S.CU ep85 (mt)
S.CU ep85 alimentată cu energie electrică de la baterie, cu electronica de putere, funcționează fără emisii locale și este special proiectat pentru utilizare în transportul de distribuție. Cu o capacitate de răcire de 15.800 W și o capacitate de încălzire de 10.500 W, capacitatea sa este echivalentă cu a unităților alimentate cu motorină.
Cu o capacitate a bateriei de 32 kWh, poate funcționa pe energie electrică autonomă între 4,5 și 18 ore, în funcție de utilizare și cerințe. Reîncărcarea de la rețeaua electrică se face prin conexiunea trifazată CEE instalată pe unitatea de răcire și durează aproximativ două ore. Când este combinată cu o axă de generator electric, care recuperează energie în timpul proceselor de frânare, de exemplu, timpul necesar pentru reîncărcarea bateriei prin rețeaua electrică poate fi redus. Acest lucru reduce și timpii de încărcare în centrele de distribuție. Controlul inteligent asigură menținerea unui nivel de încărcare cât mai ridicat al bateriei de înaltă tensiune pentru a asigura o fiabilitate operațională ridicată în situații de opriri neprevăzute, cum ar fi ambuteiaje.
Funcționarea pur electrică a S.CU ep85 este foarte silențioasă, ceea ce oferă avantaje în zonele urbane, în special pentru livrările nocturne sau dimineața devreme. Versiunea electrică poate ajuta la reducerea costurilor de întreținere, deoarece, de exemplu, schimbările de ulei nu mai sunt necesare.
Un alt avantaj este faptul că electronica de putere este găzduită într-o locație protejată în interiorul unității de răcire, ceea ce înseamnă că nu este expusă condițiilor meteo. S.CU ep85 este disponibilă atât în varianta MonoTemp, cât și în varianta MultiTemp.
Panou solar
Un panou solar opțional pe unitatea de răcire pentru transport încarcă bateria de pornire de 12 volți atunci când soarele strălucește. Ca rezultat, bateria este gata să alimenteze funcțiile de confort pentru o perioadă mai lungă de timp. Dacă nivelul de încărcare a bateriei ajunge la un punct critic, monitorul bateriei intervine și protejează bateria de descărcarea profundă. Modulul solar al S.CU este instalat direct pe unitatea de răcire și poate fi chiar montat ulterior pe unitățile de răcire existente.
Articole înrudite
- Schmitz Cargobull a produs 2.000.000 de axe
- VIDEO. Scania XT Test & Drive: cele mai puternice camioane de construcții supuse încercărilor
- VIDEO. Vulcangas: prima stație de LNG și Bio-LNG din România
- Video. VERSUS S03E06: Impozitarea diurnelor șoferilor profesioniști
- Un cunoscut transportator a cerut insolvența!