Scania Super este cel mai eficient camion din punct de vedere al consumului de combustibil de la ETC Recomandat
- Scris de Administrator
- Imprimare
Camionul Scania 420 R echipat cu grupul motopropulsor Super, introdus pe piață în anul 2021, a obținut o victorie hotărâtoare în evaluarea consumului de combustibil din cadrul prestigiosului test german comparativ pentru vehiculele destinate transportului pe distanțe lungi, cunoscut sub numele de European Truck Challenge.
Diferența față de al doilea loc în ceea ce privește consumul mediu de motorină a fost de 4,9%, o marjă extrem de semnificativă în contextul testelor comparative de acest nivel.
•Scania Super a fost cu 4,9% mai eficient din punct de vedere al combustibilului decât primul clasat;
•Sistemul de propulsie Super și îmbunătățirea sistemului Cruise Control cu Active Prediction au fost elementele decisive pentru victorie.
„Aceasta este încă o dovadă a poziției de lider ocupate de Scania în industrie ca fiind cea mai eficientă marcă în ceea ce privește consumul de combustibil”, spune Julian Modro, Head of Industry Solutions, Scania Trucks.
„Testele independente realizate de jurnaliști confirmă ceea ce mii de clienți experimentează în operațiunile lor zilnice: camioanele noastre Super au un avantaj clar în ceea ce privește consumul de combustibil față de concurență și aduc scăderi semnificative ale emisiilor de CO2.”
Scania Super a câștigat încă o dată un test comparativ prin care își dovedește poziția de vehicul lider în industrie, inclusiv în ceea ce privește eficiența consumului de combustibil. În testul comparativ organizat de revista comercială Truck & Trailer Welt, acesta l-a învins pe locul secund, obținând o reducere a consumului de combustibil cu 4,9%.
Anul acesta, testul comparativ ETC s-a concentrat pe camioanele pentru transport pe distanțe lungi cu o putere de până la 450 CP și cuplu în intervalul de 2.200 până la 2.400 Nm. Cei mai importanți producători din Europa au fost invitați să participe la testul german, care a avut loc pe drumurile din sudul orașului Hanovra la sfârșitul lunii mai.
Cu toate acestea, în cele din urmă, au fost trei mărci care și-au adus camioanele la linia de start: Scania, DAF și Mercedes. Scania a ales să participe cu un camion pentru transport pe distanțe lungi de tip 420 R, echipat cu o cabină cu loc pentru dormit. Cu toate că avea cea mai mică putere din teren, Scania s-a remarcat prin cel mai mare cuplu de 2.300 Nm. Greutatea medie a ansamblului format din cap tractor și remorcă în test a fost de 33,6 tone.
„Revista Truck & Trailer Welt organizează European Truck Challenge pe drumurile publice și utilizează o varietate de caracteristici ale drumurilor diferite,” explică Modro. „Testul imită aspectele cu care confruntă șoferii în fiecare zi; singura diferență este că factorii perturbatori, precum blocajele de trafic, sunt eliminați din rezultatele finale. Ce înseamnă acest nivel de economisire la combustibil pentru transportatori care se luptă cu costurile crescute ale combustibilului și cu ratele de dobândă în creștere este evident: pentru un camion de transport pe distanțe lungi care parcurge 150.000 de kilometri pe an, economia la costul combustibilului în comparație cu al doilea cel mai bun camion se situează în jurul valorii de 3.000 de euro."
Scania a primit premiul pentru cel mai eficient camion din punctul de vedere al consumului de combustibil în cadrul unei ceremonii de premiere organizate de revista Truck & Trailer Welt, în colaborare cu NUFAM din Karlsruhe, Germania.
Articole înrudite
- FOTO&VIDEO Zeci de șoferi de camion au rămas înzăpeziți
- Camion încărcat de 3 ori peste greutatea admisă. N-avea nici autorizație de transport
- COD ROȘU Remorca unui camion a fost luată de vânt
- Accident teribil pe Valea Oltului între două camioane
- Un șofer de camion a fost condamnat la închisoare pe viață. Ce crime a făcut?