TUPEU. Șeful CNAIR, Ștefan Ioniță, vrea mii de euro BONUS de performanță pentru autostrăzi care nu există
- Scris de tirmagazin3
- Imprimare
Compania de Autostrazi si Drumuri Nationale se "lauda" cu esecuri pe banda rulanta, insa directorul general vrea sa primeasca mai multi bani pentru performantele sale. Trebuie mentionat faptul ca acesta are un salariu cuprins intre 4.700 si 7.000 de euro pe luna.
In ultimii ani, soferii din Romania si toti cei care platesc taxe au fost bataia de joc a guvernantilor si a incompetentilor care conduc autoritatile statului. Marea problema este insa ca nimeni nu face nimic, iar "smecherii" continua sa se imbogateasca.
Sa-l luam ca exemplu pe Stefan Ionita, directorul general al Companiei Nationale de Administrare a Infrastructurii Rutiere. Autoritatea pe care o conduce inregistreaza esecuri pe banda rulanta, insa potrivit DIGI 24, Consiliul de Administratie s-a intrunit sa aprobe, printre altele, o metodologie de evaluare a indeplinirii indicatorilor de performanta ai Directorului General si modul de calcul al componentei variabile.
Daca nu stii la ce esecuri ne referim, haide sa le trecem pe scurt in revista: in ultimii 2-3 ani, nu a fost predat circulatiei NICIUN kilometru de autostrada, licitatiile stau blocate si contestate, contractele semnate sunt in plop si plopul in aer, constructorii cer sute de milioane de euro daune iar starea drumurilor este sub orice critica.
In ciuda acestora si a unui salariu lunar cuprins intre 4.700 si 7.000 de euro (pe criterii de...performanta), Ionita vrea bani in plus.
Decizia finala a fost amanata pentru o sedinta viitoare, pe motiv ca membrilor CA nu li s-ar fi pus la dispozitie toate documentele. Ca tot veni vorba despre acest Consiliu de Administratie, mai trebuie mentionat faptul ca este alcatuit din mai persoane controversate.
Spre exemplu, sefa CA Georgeta Bumbac, Adrian Mladinoiu (fost aghiotant al liderului PSD, Liviu Dragnea) sau Narcis Neaga, consilier al ministrului Transporturilor, Lucian Sova, si fost director al CNAIR in perioada considerata cea mai nociva pentru infrastructura rutiera din Romania. (digi24)
Articole înrudite
- Cozi uriașe la RAR. Care este motivul?
- Camioane blocate din cauza zăpezii. Unele nu aveau anvelope de iarnă
- Șofer român de camion „le-a mutat nasul” polițiștilor nemți. Cât de beat era?
- Un camion a derapat de pe carosabil la Călărași
- Un camion a căzut în groapa unde a aruncat ilegal mizerie. L-au scos cu macaraua