Probleme cu noile autocare din București

Probleme cu noile autocare din București

Șoferii mai corpolenți de la Societatea de Transport București nu încap în scaunele noilor autobuze cumpărate de Primăria Capitalei de la Asocierea Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, potrivit unor surse HotNews.ro. S-a încercat mutarea scaunului mai în spate, însă nu se mai vede bine în oglinzi, au declarat mai multe surse din STB, sub protecția anonimatului. Reprezentanții Primăriei Capitalei au confirmat existența problemei și spun că acestea vor fi rezolvată pe cheltuiala producătorului.

Pe lângă problema cu ajustarea scaunului, ne-au mai fost semnalate următoarele probleme:
nu sunt prevăzute cu stopuri în spate, partea de sus. Acestea sunt doar jos, vizibilitatea fiind mai redusă;
nu au acel buton de oprire a autobuzului atunci când acesta stă la stop, apoi pornire cu accelerația, așa cum au autobuzele vechi;
autobuzele nu au manetă retarder la volan;
„În legătură cu aspectele semnalate, vă informăm că toate solicitările Societății de Transport București, referitoarele la noile autobuze OTOKAR sunt operate, fără costuri suplimentare, de către producător, astfel încât acestea să răspundă întocmai nevoilor transportului public din București. Astfel, vă comunicăm că toate autobuzele vor fi dotate cu funcția "BUS&STOP" prin montarea întrerupătorului la bord, ia poziția scaunului la conducătorul auto a fost deja ajustată, conform cu solicitarea STB. De asemenea, toate autobuzele vor fi dotate cu manetă retarder la volan, suplimentar funcției retarder asigurată prin pedala de frână. În ceea ce privește vizibilitatea în oglinzi și stopurile spate, acestea sunt conforme cu regulamentele ECE-ONU și omologarea RAR”, se arată în răspunsul trimis de Primăria Capitalei la solicitarea HotNews.ro.

FOTO Cum arată postul șofer din noile autobuze:

 

 

Primele 20 de autobuze din cele 400 care urmează să fie achiziționate de Primăria Capitalei de la asocierea OtokarOtomotiv ve Savunma Sanayi au ajuns în București, la autobaza Titan, pe 31 octombrie.

Conform graficului, până la sfârșitul anului vor fi livrate alte 80 de unități, iar anul viitor restul de 300.

"Mă bucur să îi anunț pe bucureșteni că primele autobuze noi, ultramoderne, au ajuns în Capitală. Sunt autobuze dotate cu aer condiționat, cu sistem de taxare inteligent, sunt accesibilizate pentru toate categoriile de pasageri și beneficiază de supraveghere video atât în interior cât și în exterior. Tehnologia GPS instalată permite localizarea în trafic și furnizarea către călători a informațiilor legate de timpii de așteptare în stație și de parcurgere a traseului", a declarat primarul Gabriela Firea la vremea respectivă.

Reamintim faptul că în luna iunie a acestui an, primarul general, Gabriela Firea, a semnat împreună cu managerul general al Otokar Otomotiv ve Savunma Sanayi, Serdar Gorguc, contractul prin care Primăria Capitalei achiziționează 400 de autobuze noi Euro 6.

Valoarea tranzacției este 100 milioane euro plus TVA. Autobuzele sunt de trei tipuri în funcție de traseele pe care vor circula:

- 50 autobuze de 10,7 m
- 320 de autobuze de 12 m
- 30 de autobuze articulate de 18 m.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping