E-COMMERCE: ROMÂNII ACHITĂ ÎN MEDIE 350 LEI CU CARDUL LA LIVRARE Recomandat

E-COMMERCE: ROMÂNII ACHITĂ ÎN MEDIE 350 LEI CU CARDUL LA LIVRARE

Potrivit unuia dintre cei mai importanți jucători de pe piața locală de coletărie și curierat expres, valoarea medie a coletului achitat cu cardul la livrare prin serviciul mPOS este de 348,64 RON. Topul orașelor în care se plătește cel mai des cu cardul la livrare este dominat de București, urmat de Iași, Cluj, Timișoara și Tulcea, orașe care împreună însumează 80% din totalul plăților prin serviciul mPOS.

La polul opus, printre orașele în care se plătește cel mai puțin cu cardul la livrare se numără Brașov, Craiova, Ploiești, Drobeta-Turnu Severin și Petroșani, orașe care însumează mai puțin de 1%.

Serviciul mPOS poate fi folosit pentru orice tip de livrare, atât pentru plata sumei ramburs, cât și pentru plata transportului coletului, și se adresează segmentelor B2B și B2C. Până în prezent, peste 10% dintre clienții de business DPD România au ales acest serviciu. Procedura prin care aceștia aleg să ofere serviciul de plată cu cardul la livrare este simplă, prin completarea unei singure anexe, iar transferul de bani în cont se face în 24h.
Preocuparea constantă a firmelor de curierat este să ofere servicii moderne și flexibile atât pentru clienții magazinelor online, cât și pentru partenerii lor. Piața de curierat actuală înseamnă o interacțiune mult mai puternică între expeditor și destinatar, iar e-commerce-ul a fost factorul care a dezvoltat acest lucru. Prin echiparea curierilor cu terminale mPOS de ultimă generație, clienții și partenerii firmelor de curierat din toată țara pot beneficia de o experiență optimizată de plată.
Conform DPD România, industriile care raportează cea mai mare rată de utilizare a plății cu cardul la livrare sunt: IT, fashion, electrocasnice și home&deco, cel mai activ segment fiind B2C.
Datele arată că plățile cu cardul la livrare prin serviciul mPOS sunt făcute preponderent de persoane tinere, cu vârsta cuprinsă între 25 și 35 de ani, cu studii superioare și experiență în cumpărăturile online.
Serviciul mPOS a lost lansat de DPD România în 2016, pentru început în București. Pe parcursul anului 2017, acesta a fost extins la nivel național. În prezent, sunt disponibile peste 600 de dispozitive mPOS, fiecare curier DPD România fiind dotat cu un astfel de dispozitiv.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.