Cântarul CNAIR - cauza cozii de camioane de 12 kilometri de la Nădlac II Recomandat

Cântarul CNAIR - cauza cozii de camioane de 12 kilometri de la Nădlac II

Implementarea unui nou sistem de cântărire la Agenția de Control și Încasare (ACI) Nădlac II, a provocat un total dezastru în fluidizarea circulației camionelor la granița cu Ungaria.

În această dimineață (13 noiembrie 2021), coada de camioane de la Nădlac II a ajuns la o lungime de 10-12 kilometri.
"Este un sistem prost de cântărire! În loc să fluidizeze traficul, îl îngreunează!", declară, sub protecția anonimatului, un angajat al Companiei Naționale de Administrare a Infrastructurii Rutiere (CNAIR). El spune că introducerea datelor în sistem este extrem de complicată, mai ales în cazul camioanelor străine, în cea mai mare parte turcești. Mai mult, afirmă drumarul, noii angajați "pe pile" de la ACI Nădlac ar fi "proști grămadă".
Se pare că, din nepricepere, cei care au gândit noul sistem de cântărire de la ACI Nădlac nu au creat benzi separate pentru camioanele din UE și pentru cele necomunitare. Astfel că, deși procesarea documentelor camioanelor românești se face relativ rapid, acestea sunt ținute ore întregi la coadă pentru înregistrarea în sistem a camioanelor turcești.
"În 9 ore am făcut 4 kilometri!", spune furios un șofer profesionist.
Ca de obicei, serviciul de monitorizare online al traficului de pe site-ul Poliției de Frontieră afișează un optimism deșănțat: timpul de așteptare al camioanelor la PCTF Nădla II ar fi de doar 40 de minute. " Intrare: 2 artere; Ieșire: 3 artere; Timpii de așteptare se datorează activității de cântărire a automarfarelor, desfășurată de către lucrătorii din cadrul ACI Nadlac II", se spune pe site Poliției de Frontieră.
"Nu implementarea noilor sisteme de cântărire au condus la aceste cozi, ci obligația de își face treaba. Cântarele vechi puteau fi evitate, acestea noi, fiind automatizate, tot traficul trebuie cântărit. În plus, având în vedere nivelul crescut al traficului, cele două benzi actuale nu fac față, nici cu sistemele noi, nici cu sistemele vechi. S-a dat dispoziție către DRDP Timișoara să facă a treia bandă de un an de zile. Situația de la Nădlac II o cunoașteți și din presă, există și o problemă de organizare. Am trimis doi colegi de la Central să stea acolo două zile să identificăm soluții, inclusiv de organizare.", ne-a declarat un angajat al CNAIR central care a dorit să își păstreze anonimatul.

timpi de asteptare nadlac 2

 

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.