Ce autostrăzi se vor realiza cu BANI EUROPENI
Trei proiecte de infrastructură rutieră din România, în valoare de peste 400 de milioane de euro, au fost aprobate spre finanţare de comisarul european pentru politică regională, Corina Creţu.
Trei proiecte de infrastructură rutieră din România, în valoare de peste 400 de milioane de euro, au fost aprobate spre finanţare de comisarul european pentru politică regională, Corina Creţu.
România are nevoie de investiţii în infrastructură în valoare de 237 de miliarde de dolari până în 2040, însă tendinţele de cheltuieli indică o sumă de 226 de miliarde de dolari, rezultând un decalaj de 11 miliarde de dolari, potrivit unui raport publicat marţi de Global Infrastructure Hub (GIH).
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 21 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.85 pentru proiectul "Construcția Variantei de Ocolire a Municipiului Brașov, tronson I (DN1-DN11), II (DN11-DN13) și III (DN13-DN1)”-Faza II.
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 20 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.84 pentru proiectul ”Reabilitare DN56 Craiova-Calafat, km 0+000-km 84+020”-Faza II.
MINISTERUL DEZVOLTĂRII REGIONALE, ADMINISTRAȚIEI PUBLICE ȘI FONDURILOR EUROPENE, în calitate de Autoritate de management pentru Programul Operațional Infrastructura Mare, MINISTERUL TRANSPORTURILOR,în calitate de Organism Interimar pentru Transport și COMPANIA NAȚIONALĂ DE ADMINISTRARE A INFRASTRUCTURII RUTIERE S.A., în calitate de Beneficiar al finanțării nerambursabile alocate in cadrul Programului Operational Infrastructura Mare 2014-2020, au încheiat în data de 20 iulie 2017 Contractul de Finanțare nr.82 pentru proiectul "Construcția Autostrăzii Timișoara-Lugoj și a variantei de ocolire Timișoara la nivel de autostradă-Faza 2”.
Pasaj suprateran peste drumul de centură al municipiului Oradea în zona străzii Ciheiului, municipiul Oradea, județul Bihor-Faza II”
Vicepreşedintele PNL Florin Cîţu i-a trasmis, sâmbătă, o scrisoare deschisă preşedintelui Klaus Iohannis în care îi ”solicită respectuos” să facă demersurile necesare pentru a demara proiectul privind Pactul Naţional pentru Dezvoltarea Infrastructurii României (PNDIR), precizând că ţara are nevoie urgentă de un proiect naţional pentru infrastructură ”desfăşurat sub auspiciile” şefului statului
”Este momentul ca noi toţi să conştientizam că România are nevoie urgentă de un proiect naţional pentru infrastructura desfăşurat sub auspiciile dumneavoastră. Economia României a depăşit de mult timp momentul în care se mai poate dezvolta fără un asemenea proiect”, se arată în scrisoarea deschisă a senatorului liberal.
Afirm cu tărie că politicienii, prin promisiuni fără acoperire, forţează Compania de Drumuri să facă lucruri greşite, care apoi sunt plătite cu vârf şi îndesat tot de către companie.
Ministrul Transporturilor, Răzvan Cuc, a declarat vineri, la Oradea, că proiectul autostrăzii Suplacu de Barcău-Borş va fi împărţit în trei sectoare, care se vor licita separat, pentru a se evita atribuirea lucrării către "un constructor neserios" şi a adăugat că, până la finele anului 2020, se va putea circula pe autostradă între Oradea şi Cluj.