EXCLUSIV. Imaginea RUŞINII NAŢIONALE. Cozi, zilnice, de kilometri la intrarea în Bucureşti Recomandat

EXCLUSIV. Imaginea RUŞINII NAŢIONALE. Cozi, zilnice, de kilometri la intrarea în Bucureşti

Ceea ce vedeţi în imaginea de mai sus face pare din România reală care nu se află pe agenda oamenilor politici.

Ea surprinde cozile zilnice care se întind pe mai mulţi kilometri la intrările spre Bucureşti. Întâmplător, în această imagine este vorba de intrarea dinspre Chitila. Şoferi care aşteaptă zeci de minute să intre în Bucureşti veţi găsi la Domneşti, Mogoşoiaia, Bragadiru, Dragomireşti etc. la fel de oropsiţi sunt şoferii care vin de pe centură şi intersecteză aceste intrări în Bucureşti. Ei stau la cozi mai consistente, cu orele. Explicaţiile sunt:

1. În trei decenii nu fost implementat un sistem de transport în comun sau pe calea ferată care să lege localităţile limitrofe de Capitală. Centura feroviară a Capitalei a fost promisă de fiecare partid ajuns la putere.

2. Cea mai mare parte a centurii Bucureşti nu a mai fost modenizată de pe vremea lui Ceuşescu. Aşa că, pe zeci de kilometri se circulă pe o singură bandă pe sens.

3. Nu au fost construite poduri-pasaje peste Şoseaua de Centură. Cineva mi-a povestit că Ministerul Transporturilor a montat o plăcuţă în care anunţa iminenta începere a lucrărilor la pasajul suprateran Mogoşoaia. Ulterior, a fost dată jos. A fost, probabil, o problemă de comunicare. Pasajul de la Domneşti a fost promis de Ponta prin 2013.

4. Decizia criminal-populistă a lui Liviu Dragnea de a anula taxa de timbru-mediu pentru maşinile second. Urmare, în 2017 s-a înregistrat cifra record de aproape jumătate de milion de rable înmatriculate.

Pentru autostrăzi, drumuri, şcoli sau spitale nu se fac comisii speciale în Parlament.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.