DKV este furnizorul de servicii cel mai orientat către client din Germania, la categoria “Transport şi Logistică”

DKV este furnizorul de servicii cel mai orientat către client din Germania, la categoria “Transport şi Logistică”

Furnizorul de servicii de transport ocupă poziţia a şaptea în competiția TOP SERVICE din Germania și este câștigător al categoriei "Transport și logistică"

Bucureşti, 10 mai 2017. DKV Euro Service este din nou una dintre companiile din Germania care oferă cele mai bune servicii clienţilor. Participând pentru a doua oară la concursul "TOP SERVICE" al ziarului de afaceri german Handelsblatt, organizat în colaborare cu alți parteneri, furnizorul de servicii de transport a ocupat locul șapte, ceea ce înseamnă că DKV a înaintat două poziţii faţă de anul trecut. Un juriu independent format din oameni de afaceri şi experţi a oferit note maxime DKV pentru modul în care asigură serviciile clienţilor, precum şi nivelul ridicat de calitate al serviciilor. Clienții selectați aleatoriu au fost implicați într-un sondaj pentru a determina nivelul de orientare spre client al companiilor participante. Ulrich Wolter, Marketing Director şi Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH au acceptat râvnitul premiu în cadrul unei gale desfăşurate în oraşul Pulheim, pe 27 aprilie 2017.
“Suntem mândri îndeosebi de faptul că ne-am îmbunătăţit poziţia în clasament cu două locuri faţă de anul trecut, iar acum ocupăm locul şapte. Este un rezultat important, în special prin prisma companiilor renumite care participă la această competiţie”, spune Katrin Klein, Head of Customer Service D-A-CH. În opinia ei, motivele pentru această devansare sunt concentrarea pe clienţi și pe un nivel ridicat de digitalizare. De exemplu, din ce în ce mai mulţi clienţi DKV folosesc serviciile autonome oferite de companie. Ulrich Wolter, DKV Marketing Director completează: “Vocea clienților este prioritatea noastră principală și noi implementăm sistematic în toate domeniile ceea ce ei ne transmit. Cu alte cuvinte, nu numai că examinăm foarte atent cum să optimizăm punctele de contact dintre client și companie, ci şi cum să le implicăm în toate etapele ciclului de viață al produselor noastre.” De exemplu, cu DKV BOX EUROPE compania intenționează să realizeze facturarea taxelor de plată pentru întreaga Europă, ca prim furnizor de servicii.

Login pentru a posta comentarii.
înapoi la antet

Categorii

Site-uri recomandate

GRUPURI FACEBOOK

Unelte

Despre noi

Social

×

Abonează-te la newsletter!

Fii primul care primește pe email știrile cele mai fierbinți din transporturi!

Va puteti dezabona oricand de la newsletter.

Acest site foloseste cookie-uri. Prin continuarea navigarii in site, acceptati modul in care folosim aceste informatii.
Detalii Ok Resping